تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آقای خاص و رد پیشنهاد ۴ میلیون یورویی الهلال

«ژوزه مورینیو» پیش از قبول سرمربیگری تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا، به پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان پاسخ منفی داده بود.

کد خبر: ۹۰۲۰۹
۱۴:۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

آقای خاص

دیدارنیوز - تیم فوتبال الهلال عربستان قصد دارد تیم قدرتمندی را برای فصل آینده ببندد و از مدتی پیش تلاش خود را برای مذاکره با سرمربیان مطرح و سرشناس آغاز کرده است. الهلال که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است، بعد از عملکرد انتقادآمیز در مرحله گروهی، باید در مرحله یک هشتم نهایی با استقلال ایران بازی کند.

سایت «سعودی» به نقل از «اخبار ۲۴» یونان اعلام کرد پیش از آنکه ژوزه مورینیو هدایت تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا را بر عهده بگیرد، باشگاه الهلال با این مربی پرتغالی وارد مذاکره شده بود اما مورینیو حاضر به قبول پیشنهاد سعودی‌ها نشده است.

در عین حال مورینیو «ژوزه موریس» دستیار سابق خود در تیم‌های اینترمیلان و رئال مادرید رابه الهلالی ها پیشنهاد داده و در نهایت این باشگاه با عقد قراردادی چند ماهه، موریس را به خدمت گرفته است.

به نظر می‌رسد حضور موریس در الهلال برای فصل آینده قطعی نیست و سران باشگاه همچنان رایزنی با مربیان مطرح دیگری را در دستور کار دارند؛ از جمله این مربیان «خورخه ژسوس» سرمربی بنفیکا است.

سایت سعودی مدعی شد الهلال به ژسوس مبلغ ۴ میلیون یورو پیشنهاد داده اما این مربی خواهان عقد قراردادی به مبلغ ۶ میلیون یورو شده است.

ژسوس پیش از این هم سابقه هدایت تیم الهلال را دارد اما به دلیل اختلاف نظر با مسئولان باشگاه از سمتش برکنار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی