تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج- تهران و کرج- قزوین

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: ترافیک در آزادراه کرج- قزوین در محدوده پایانه «شهید کلانتری» و آزادراه کرج- تهران محدوده وردآورد سنگین است.

کد خبر: ۹۰۱۴۶
۱۴:۴۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ترافیک سنگین در آزادراه

دیدارنیوز ـ اکنون در محور‌های شمالی از جمله محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشد (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها روان است.

با این حال، در محور فیروزکوه بارش پراکنده باران گزارش شده، اما سایر محور‌های ذکر شده فاقد مداخلات جوی است. همچنین بارش باران در برخی محور‌های استان‌های مازندران و گلستان گزارش شده است.

محور‌های مسدود

برپایه این گزارش، محور‌های رامیان– اولنگ– شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک– دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد – نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد – پلدختر واقع در استان لرستان، کیلومتر ۱۱۰ محور قزوین- همدان واقع در استان قزوین، محور پونل – خلخال واقع در استان گیلان، محور فنوج – کتیج – رمشک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور رباط پشت بادام – بیاضه واقع در استان یزد، آزادراه «سردار حجازی» (کنارگذر شرقی اصفهان) واقع در استان اصفهان، محور جندق – معلمان واقع در استان سمنان، محور معلمان – شاهرود واقع در استان سمنان و محور دلگان – زهکلوت واقع در استان سیستان و بلوچستان (جنوب)، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی