تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

روی خط پلیس پایتخت؛ دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی

دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی، کشف ۲ سلاح شکاری غیرمجاز از یک واحد صنفی، دستگیری سارقان با شلیک گلوله پلیس و پاترول دزد از مهمترین خبرهای پلیس تهران در ۱۶ اردیبهشت ماه است.

کد خبر: ۹۰۱۴۲
۱۴:۲۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

دستگیری فروشنده سلاح در فضای مجازی

دیدارنیوز ـ به گزارش پلیس تهران بزرگ، رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی روز پنجشنبه از شناسایی و دستگیری یک فروشنده سلاح در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهم سه قبضه سلاح کمری و ۵۹ فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ اکبر رسولی افزود: ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات فروشندگان سلاح در فضای مجازی از فعالیت فردی در این زمینه در تهران مطلع شدند.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم از صحت اطلاعات مطمئن شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حوالی بزرگراه "خرازی" در حالی که قصد انتقال سلاح به یکی از مناطق شمال غرب تهران را داشت، دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران منتقل کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به کشف سه قبضه سلاح کمری، ۵۹ تیر جنگی و ۲ خشاب از مخفیگاه و خودروی متهم اظهار داشت: این متهم به صورت گسترده در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش سلاح می کرد.

رسولی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با انتقال سلاح به داخل کشور قصد ایجاد نا امنی را دارند، خاطرنشان کرد: تمام تحرکات فروشندگان سلاح و مهمات در داخل و خارج کشور تحت رصد پلیس و نیروهای امنیتی کشور است و ما به عنوان سرباز رهبری و خادم ملت اجازه نخواهیم داد تا عده ای وطن فروش امنیت شهروندان را مخدوش کنند.

کشف۲ سلاح شکاری غیرمجاز از یک واحد صنفی

معاون نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت از کشف ۲ سلاح شکاری غیر مجاز از یک واحد صنفی خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت خبری را در خصوص نگهداری سلاح شکاری غیرمجاز در یک واحد صنفی باطری سازی که اقدام به فک پلمب غیرقانونی کرده بود دریافت کردیم.

سرهنگ "نادر مرادی افزود: پس از انجام بررسی های بیشترو تایید صحت سقم خبر، ماموران معاوت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در صبح روز چهاردهم اردیبهشت ماه به آدرس اعلامی مراجعه کردند و پس از بازدید از این واحد صنفی موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اضافه کرد: متصدی این واحد صنفی هم به دلیل فک پلمب غیر قانونی و هم به دلیل حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با کسانی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

شلیک گلوله پلیس سارقان را متوقف کرد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله خبر داد و گفت: ساعت ۳ بامداد دوازدهم اردیبهشت ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) به سمت جنوب به یک دستگاه خودرو کوئیک که دارای ۲ نفر سرنشین بود مظنون می شوند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند عنوان کرد: با توجه به حرکات مشکوک راننده خودروی کوئیک کارآگاهان پلاک خودرو را استعلام که مشخص می شود دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۷ قدمگاه شهرستان شیراز است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: افسر اکیپ با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده ولی راننده خودرو پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز و با تغییر مسیر به سمت بزرگراه امام علی(ع) شمال از محل گریخت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان حین فرار به صورت عمد برای مسدود نمودن مسیر به چندین دستگاه خودروی در حال حرکت ایراد خسارت نمودند و باعث رعب و حشت شهروندان شدند که افسر اکیپ برای هشدار و به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر چند تیر هوای شلیک می کند.

وی ادامه داد: راننده خودروی کوئیک کماکان بدون توجه به هشدارها وارد خیابان جانبازان شده و با حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز در بین خودروها همچنان باعث رعب و وحشت شهروندان می شود.

سرهنگ کارآگاه یوسف وند افزود: در ادامه پس از عبور از چندین خیابان فرعی و ایجاد خسارت به خودروهای پارک شده با سرعت بسیار زیاد وارد خیابان نظام آباد می شود که در این لحظه افسر اکیپ در موقعیت مناسب برای هشدار و جلوگیری از خسارت های بیشتر اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک های عقب خودرو در فواصل زمانی و مکانی معین می کند که سه چرخ خودرو مورد اصابت قرار می گیرد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: راننده خودروی مسروقه با همان وضعیت نقص فنی به فرار بر روی رینگ ادامه داده وارد خیابان اجاره دار شد و به علت ناتوانی در کنترل خودرو با گارد کنار خیابان برخورد و متوقف می شود.

این مقام انتظامی افزود: راننده و سرنشین خودرو به صورت پیاده متواری که با همکاری گشت کلانتری ۱۰۶ نامجو هر ۲ متهم دستگیر و طی بررسی های انجام شده مشخص شد راننده دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و قطعات از شهر شیراز و سرنشین دارای سابقه سرقت اماکن از تهران است.

وی خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران شدند.

پاترول دزد دستگیر شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودرو پاترول خبر داد و گفت: هفتم آذر ماه سال گذشته وقوع یک فقره سرقت خودرو از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۴۴ جوادیه مخابره شد که با اعزام واحد گشتی مالباخته اظهار می دارد خودروی پاترولش را در جلوی منزل واقع در تهرانپارس پارک و بعد از مراجعه متوجه می شود که خودرو به سرقت رفته است.

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: عنوان کرد: کارآگاهان بدواً مراتب سرقت خودرو را در سیستم سراسری پلیس آگاهی ثبت و اقدامات گسترده و همه جانبه ای در جهت کشف خودرو و دستگیری سارق یا سارقان انجام می دهند.

وی اضافه کرد: تا اینکه مشخص شد محل وقوع جرم دارای دوربین مداربسته است که با بازبینی فیلم صحنه سرقت، مشاهده شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید به محل سرقت مراجعه و خودروی پاترول را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با بررسی های انجام شده تعدادی از ارقام شماره پلاک خودرو بدست آمد و با انجام اقدامات علمی، سرانجام شماره پلاک خودروی سارقان استخراج و و دستور توقیف خودرو و دستگیری سارقان گرفته شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه برای پی جویی سرقت کارآگاهان موفق می شوند پنجم اردیبهشت ماه مالک خودروی پراید به نام یاور را دستگیر و در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که در روز سرقت به اتفاق یکی از دوستانم بنام وحید با خودرو خود به محل سرقت رفتیم و خودروی شاکی را سرقت و بعد از چند روز خودرو را کنار خیابان رها کردیم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان به کشف خودروی مال باخته اشاره کرد و گفت: دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس فتا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی