تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چلسی - سیتی؛ تقابل پدیده‌های ناب فوتبال انگلیس

دو پدیده ناب فوتبال انگلیس در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان خواهند رفت.

کد خبر: ۹۰۱۳۷
۱۷:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

چلسی - سیتی؛

دیدارنیوز - به نقل از تایمز، فینال۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی است و دو تیم چلسی و منچسترسیتی به دیدار نهایی راه یافتند. این بهترین خبر برای تیم ملی انگلیس قبل از یورو است که نشان می‌دهد ستاره‌های این تیم در مسیر درستی قرار دارند.

فیل فودن و میسون مونت تنها دو بازیکن از جمع ستاره‌هایی هستند که در حال حاضر انگلیس در اختیار دارد و بهترین موقع است که انگلیسی‌ها به داشتن این بازیکنان افتخار کنند؛ دو بازیکنی که گفته می شود ستاره‌های بعدی فوتبال جهان هستند و پیشرفت قابل توجهی دارند. هر دو با سن کمی که دارند در ترکیب تیم ملی انگلیس فیکس هستند و حالا باید در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان بروند.

هافبک تهاجمی چلسی در ژانویه ۱۹۹۹ در پورتسموث متولد شد و در شش سالگی وارد آکادمی تیم لندنی شد. از آن زمان او ۱۶ سال در پایتخت انگلیس بوده و فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در تیم چلسی داشت که با این تیم در لیگ چهارم شد.

در همین حال داستان فیل فودن شباهت های زیادی با داستان مونت دارد. وی در سال ۲۰۰۰ در استوکپورت، یک شهر کوچک در ۱۱ کیلومتری منچستر متولد شد و در چهار سالگی به آکادمی منچستر سیتی پیوست. از آن زمان، او شروع به پیشرفت در این تیم کرد. در نوامبر ۲۰۱۷  او اولین بازی خود را با سیتی انجام داد و اکنون مهره اصلی تیم پپ گواردیولا است طوری که این مربی اسپانیایی او را بااستعدادترین بازیکنی می‌داند که تابحال با او کار کرده است.
فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی در استانبول ترکیه برگزار می شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی