تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

برخی داوطلبان با وعده‌های دروغین، مطالبات کاذب را بالا می‌برند

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه مردم از وعده‌های غیرواقعی برخی داوطلبان و فردگرایی عبور کرده‌اند، گفت: نامزدها با وعده‌های دروغین باعث افزایش مطالبات کاذب می‌شوند.

کد خبر: ۹۰۱۰۲
۱۳:۰۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

 وعده‌های دروغین

دیدارنیوز - حسین کنعانی مقدم  با اشاره به وعده‌های غیرواقعی برخی داوطلبان انتخابات، گفت: داوطلبان ریاست جمهوری نباید خارج از  اختیارات، شعارهایی به مردم بدهند و با وعده های دروغین باعث افزایش مطالبات کاذب شوند. همچنین فضای کشور را از نظر سیاسی غبار آلود نکنند تا تصمیم گیری برای مردم سخت شود.

دبیرکل حزب سبز با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ از فردگرایی عبور کرده‌اند و درپی تیمی هستند که با روحیه جهادی و انقلابی روی کار بیاید.

کنعانی مقدم ادامه داد: اشخاصی که در پی ریاست جمهوری هستند باید دست‌کم ۲۰ وزیر خود را معرفی و کابینه او برنامه خود را  اعلام کنند تا مردم درباره آن تصمیم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‌هایی چون سیاست کلان نظام، بیانیه گام دوم انقلاب و  برنامه ۵ ساله در کشور  وجود دارد و به طور کلی ضعف برنامه نداریم اما نیاز است داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای حل مشکلاتی چون تورم و بیکاری، برنامه‌ای مدون به مردم ارائه کنند.

این فعال اصولگرا، دولت برآمده از رای حداقلی را دارای کارآمدی لازم ندانست و درباره وحدت میان اصولگرایان، گفت: سید ابراهیم رییسی این قابلیت را دارد که میان اصولگرایان اجماع بوجود آورد و اگر او نپذیرد مطلوب است داوطلبان نظامی‌ به نفع محسن رضایی کنار بروند و به عنوان وزیر کابینه رضایی مشغول به کار شوند.

کنعانی مقدم با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، گفت: در دکترین بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی، در موضوع فلسطین سازش کنار گذاشته شده و روش جهادی، میدانی، انقلابی و اسلامی جایگزین شده است. در حال حاضر شاهد هستیم بیشتر نیروهایی که در سرزمین‌های اشغالی حضور دارند با خط و مشی حضرت امام (ره) فعالیت می‌کنند.

این فعال سیاسی با اشاره رویکرد حضرت امام (ره) در قبال مساله فلسطین، عنوان کرد: تمام گروهها و مبارزان به سازش و مذاکره جواب منفی می‌دهند و از همه تجهیزات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند که این شیوه مواجهه  باعث شده مساله فلسطین در راس موضوعات جهانی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین راهکار مقام معظم رهبری برای حل مساله فلسطین موجب شده است موضوع رفراندوم در معرض افکار عمومی جهان قرار بگیرد و سعی شده‌ است شیوه‌ها و امکانات جدیدی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی