تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

نماینده خبرگان رهبری: دلسردکردن مردم از انتخابات همگامی با دشمنان‌ است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرکاری که سبب خدشه‌دارشدن عملکرد دست‌اندرکاران انتخابات شده و موجبات دلسردی مردم برای حضور درپای صندوق های رای را فراهم کند، خیانت به ایران اسلامی و همگامی با دشمنان است.

کد خبر: ۹۰۱۰۱
۱۳:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

نماینده خبرگان رهبری: د

دیدارنیوز - آیت‌الله شیخ جواد مجتهدشبستری افزود: شرکت در انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق های رای نه تنها یک‌ حق بلکه یک وظیفه شرعی، ملی و دینی در این برهه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه عوامل زمینه ساز دلسردی مردم برای حضور درپای صندوق های رای باید شناسایی شوند، اضافه کرد: زیرسوال بردن سلامت انتخابات، حرکتی برای دلسرد کردن مردم و ‌به عبارتی خیانت به کشور است.

وی تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، هر کسی که‌ وارد عرصه انتخابات می شود، باید قواعد انتخابات را بپذیرد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: لازمه شرکت در انتخابات پذیرش قواعد، قانون، مجری و ناظران انتخاباتی است ‌و نباید پس از اعلام‌ نتیجه‌، سلامت ناظران انتخابات زیر سوال برود.

آیت الله شبستری ‌ادامه داد: افراد برای اینکه‌ آرای بیشتری جذب کنند و طرفداری داشته باشند، سعی می کنند خود ‌را فردی جسور نشان داده و حرف هایی بزنند؛ این افراد ‌وعده هایی می دهند  که این وعده ها در چهارچوب محدوده ‌اختیارات آنها و همچنین قانون اساسی نیست و یا در چهارچوب التزام به قانون اساسی، بحث ولایت فقیه و اسلام قرار ندارد.
وی اظهار کرد: هر اندازه حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد، این حضور ‌به معنای همراهی مردم با نظام بوده و اقتدار کشور را مضاعف خواهد کرد.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات فتنه‌های دشمنان علیه امنیت کشور را خنثی  کرده و نقشه های آنان را نقش برآب می کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: قهر با صندوق های ‌رای مشکلی را حل نمی کند، بلکه راه حل مشکلات موجود، حضور پرشور در پای صندوق های رای است.

آیت الله شبستری با اشاره به شرایط کرونایی بیان کرد: با توجه‌ به اینکه در ایام کرونا قرار داریم‌، امید است‌ تمهیداتی اتخاذ شود تا مردم بتوانند حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی