تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

گالری‌گردی با شرط ماسک بهداشتی

نمایشگاه‌های آثار هنر‌های تجسمی همچون «آوند زمان»، «بی خوف، بی خیال»، «طبیعت با جان»، «هرکجا ماهی می‌رود، آب می‌رود» و «چرخ بی‌کران» در حالی میزبان گالری گردان در پایتخت هستند که در دعوت نامه‌های خود از امتناع حضور افراد بدون ماسک خبر دادند.

کد خبر: ۹۰۰۸۶
۱۲:۲۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

گالری‌گردی با شرط ماسک بهداشتی

دیدارنیوز ـ درحالی که همه گیری ویروس کرونا در موج چهارم، وضعیت پایتخت را قرمز کرده است، نمایشگاه‌های آثار هنر‌های تجسمی در حالی میزبان گالری گردان در پایتخت هستند که در دعوت نامه‌های خود بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کنندگان تاکید کردند و از امتناع حضور افراد بدون ماسک خبر دادند.

نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری آرتیبیشن

نمایش آثار نقاشی ناصر اویسی، محمدعلی ترقی‌جاه و صادق تبریزی جمعه ۱۷ اردیبهشت در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می‌کند و تا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ ادامه دارد.

آوند زمان در گالری شیرین

نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی حمیدرضا اندرز جمعه ۱۷ اردیبهشت در گالری شیرین آغاز به کار می‌کند و تا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ ادامه خواهد داشت.

بی خوف، بی خیال در گالری اثر

نمایشگاه نقاشی مژگان بختیاری با عنوان «بی خوف، بی خیال» ۱۰ اردیبهشت تا ۷ خرداد در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره ۱۶، روبروی خانه هنرمندان میزبان هنردوستان است.

انسانم من، رنج برده‌ام من، سر از اینجا در آورده‌ام من در گالری طراحان آزاد

نمایشگاه آثار فرشید ملکی با عنوان «انسانم من، رنج برده‌ام من، سر از اینجا در آورده‌ام من» از ۱۰ اردیبهشت در گالری طراحان آزاد به نشانی میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس، شماره ۵ برقرار است.

منتخب ۳ در گالری نگر

نمایشگاه گروهی نقاشی خط «منتخب ۳» با آثاری از فریدون امیدی، علیرضا آستانه، محمد بزرگی، کوروش قاضی مراد و مریم قنبریان ۱۰ تا ۲۱ اردیبهشت در گالری نگر به نشانی زیر پل کریم‌خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۵۴، طبقه اول برپاست.

طبیعت با جان در گالری ثالث

نمایشگاه گروهی «طبیعت با جان» تا ۲۹ اردیبهشت در گالری ثالث واقع در کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ١٤٨ میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

هرکجا ماهی می‌رود، آب می‌رود در گالری این جا

نمایشگاه آثار نجمه کزازی با عنوان «هرکجا ماهی می‌رود، آب می‌رود» تا ۱۸ اردیبهشت در گالری این جا به نشانی خیابان کریم‌خان‌زند، میرزای شیرازی، شماره ۹۵ برپاست.

چرخ بی کران در گالری پروژه‌های آران

نمایشگاه آثار حدیث فخر با عنوان «چرخ بی کران» تا ۱۷ اردیبهشت در گالری پروژه‌های آران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵، ورودی حیاط مراجعه کنند.

ایران دیار کهن در گالری موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکس‌های لوئیجی پشه با عنوان «ایران دیار کهن» تا ۲۸ اردیبهشت در موزه عکسخانه شهر به نشانی خیابان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز برپاست.

منبع: ایرنا
برچسب ها: گالری گردی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی