تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

توخل: ما جام را می‌خواهیم

سرمربی آلمانی چلسی تیمش را شایسته فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا دانست و تاکید کرد که آن‌ها به دنبال قهرمانی هستند.

کد خبر: ۹۰۰۱۲
۰۹:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

توخل:

دیدارنیوز - به نقل از بی تی اسپورت، فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی شد. چلسی در دیدار برگشت برابر رئال مادرید با دو گل به پیروزی رسید تا حریف سیتی در فینال شود.

توماس توخل بعد از بازی گفت: ما با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. نیمه نخست برای ما سخت بود چرا که رئال مادرید در بیشتر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت. ما نشان دادیم که در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی هستیم. انگیزه لازم را برای پیروز شدن داشتیم. هم در دفاع خوب بودیم و هم در کار‌های هجومی.

او ادامه داد: در نیمه دوم وضعیت ما بهتر شد. در کار‌های دفاعی توازن لازم را داشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر رسانیم. صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دستاورد بزرگی برای ما است و به بازیکنان تبریک می‌گویم. رئال مادرید تیم خطرناکی است. آن‌ها می‌توانند از هر فرصتی گل بسازند. ما به خوبی این آزمون سخت را پشت سرگذاشتیم.

توخل در ستایش از مندی سنگربان تیمش گفت:  او برابر فولام هم بسیارخوب بود و محکم و بدون اشتباه ظاهر شد. مندی با هوشیاری لازم بازی کرد و نقش زیادی در صعود ما داشت.

او درباره دومین فینال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من از رقم زدن این دستاورد بزرگ خوشحالم. باید بسیار سپاسگزار باشم که برای دومین سال پیاپی این فینال بزرگ را تجربه می‌کنم.

توخل درباره پیش بینی اش از فینال گفت: هنوز زود است درباره فینال صحبت کنم. شاید بعضی از بازیکنان مصدوم شوند و یا اینکه از شرایط بازی دور شوند. ۴ روز قبل از بازی این سوال را از من بپرسید. باید منتظر ماند. بازی کاملا تاکتیکی خواهد شد. کار ما تمام نشده است. ما جام را می‌خواهیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی