تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خیریه نیک گامان جمشید تکمیلِ خوابگاه دخترانه‌ی دانشگاه رازی کرمانشاه را تقبل کرد

پیرو سفر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و جمعی از خیرین موسسه به استان کرمانشاه تفاهمِ نهایی برای انجام این پروژه‌ی عام المنفعه حاصل شد.

کد خبر: ۸۹۹۷۸
۱۶:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

خیریه نیک گامان جمشید تکمیلِ خوابگاه دخترانه‌ی دانشگاه رازی کرمانشاه را تقبل کرد

دیدارنیوز: اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با توجه به اعلام نیاز ریاست محترم دانشگاه رازی کرمانشاه به دعوت دانشگاه به همراه هیئت همراه متشکل از قائم مقام مدیر عامل موسسه، کارشناس ارشد عمران و پروژه‌های عمرانیِ پروژه موسسه و جمعی از خیرین موسسه برای هماهنگیِ نهایی آغازِ این پروژه به کرمانشاه سفر کردند.

با تکمیل این خوابگاه که با تامین بودجه‌ی خیرین موسسه خیریه نیک گامان انجام می‌شود علاوه بر افزوده شدن امکان اسکانِ امن و بی دغدغه‌ی چند صد نفری دانشجویان دختر پذیرش شده از نقاط مختلف عمدتا کم‌برخوردار کشور که به سبب مشکلات متعددِ ناشی از اِسکان، امکان ادامه‌ی تحصیل را نمی‌یافتند یا با مشکلات جدی مواجه می‌شدند، امکاناتی نظیر سالن غذا خوری وسیع نیز در خوابگاه در نظر گرفته شده است.

در این سفر که با میزبانی مهربانانه‌ی معاونت‌های عمرانی، امور دانشجویی، مالی و اداری و اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان همراه بود پس از بازدید از خوابگاه نیمه تمام از مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه و بازدید میدانی از سایر امکانات دانشگاه، طی جلسه‌ای به میزبانی آقای دکتر اعلمی آل آقا، ریاست محترم دانشگاه رازی، و اعضای محترم هیئت علمی و مدیران ارشد دانشگاه مقرر شد پیرو بررسی‌های پیشین موسسه و دانشگاه، طی تفاهم نامه‌ای، تکمیل پروژه‌ی بزرگ نیمه تمامِ خوابگاه دخترانه تا مرحله‌ی نهاییِ پذیرش و استفاده‌ی دانشجویان دختر دانشگاه، طی دو هفته‌ی آتی با انجام مقدمات اجرایی آغاز شود.
حمایت از ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نخبه، اما کم‌برخوردار در مناطق کم برخوردارتر کشور با ایجاد بستر‌های مناسب زیربنایی سخت افزاری و خدماتی، از جمله اهداف موسسه خیریه نیک گامان در کنار خدمت رسانی مداوم و مستمر به مددجویان کودک و نوجوان جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور است. این کمک‌ها به شکل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، در حوزه‌های مختلف سلامت، آسایش و آموزش مانند مدرسه سازی و راه اندازی و اداره مراکز شبه خانواده‌ی بهزیستی و همچنین خدمت رسانی در بحران‌های طبیعی، سال‌هاست با تکیه بر کمک‌های خیرین، در سرتاسر کشور، کاملا مردم نهاد و مستقل و با نظارت کامل نهاد‌های ذیربط انجام می‌شود.

دانشگاه رازی کرمانشاه با نیم قرن قدمت فعالیت دانشگاهی از قطب‌های علمی معتبر غرب کشورِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در رشته‌های مختلف سالانه پذیرای دانشجویان فراوان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از سرتاسر کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی