تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهوش وقاری: نه مامان هست نه محسن!

شامگاه ۲۵ فروردین امسال که خبر درگذشت محسن قاضی مرادی - بازیگر سینما و تلویزیون - در سن ۷۹ سالگی منتشر شد

کد خبر: ۸۹۸۷۷
۱۲:۲۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

مهوش وقاری

دیدارنیوز - مهوش وقاری بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون و همسر مرحومه محسن قاضی مرادی از حسرت هایش و ناگفته هایش می گوید. همسری وفادار که در طول مدت زندگیشان لحظه ای مهر و محبتشان به هم کم نشده بود، حالا در سوگ از دست دادن همسرش و مادر مهربانش برای تبریک روز معلم این چنین نوشت:

سالیان سال عادت کرده بودم که اولین تبریک روز معلم رو از اولین معلم زندگیم بشنوم اولین گل رو از دستای مهربونش هدیه بگیرم، مادرمو میگم، منتظر صدای پاشو، تو پله ها بشنوم بیاد در بزنه برای منو محسن گل بیاره، بگه: (روزتون مبارک). افسوس که انتظارم بیهوده است و باید این حسرت رو با خودم به گور ببرم. دیگه نه مامان هست نه محسن. روحتون شاد عزیزای دلم.

شامگاه ۲۵ فروردین امسال که خبر درگذشت محسن قاضی مرادی - بازیگر سینما و تلویزیون - در سن ۷۹ سالگی منتشر شد، به روال مرسوم پیام‌های تسلیت رسمی و غیررسمی هم صادر شدند تا فقدان یک هنرمند قدیمی دیگر را تسلیت بگویند، اما در این میان بیش از هر چیز پیام‌های تسلیت و تسلی برای مهوش وقاری فرستاده شد که چند سال است زندگی خود را وقف پرستاری از همسر بیمارش کرده بود.

مهوش وقاری می‌گوید، «احساس خلأ می‌کنم. رفتنش را هنوز باور ندارم ولی دلم قرص است که در آرامش رفت. فقط حسرت می‌خورم که ای کاش همدلی‌ها و تعریف و تمجیدهای این چند وقت اخیرِ دوستان و همکارانش را قبل از رفتنش می‌شنید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی