تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

پس لرزه اشعار توهین آمیز مداح معروف علیه ظریف در شب قدر

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمله به ظریف با اشعار مذهبی و در لیالی قدر گناه کبیره است.

کد خبر: ۸۹۸۰۲
۰۹:۴۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

شعار توهین آمیز

دیدارنیوز - «فاضل میبدی»، عضو مجمع محققین حوزه علمیه قم، در رابطه با شعرخوانی محمود کریمی در شب قدر و توهین به وزیر امورخارجه ‌گفت: یکی از علل دین گریزی در جامعه این است که دین تبدیل به یک ابزار شده تا افراد مقاصد گروهی و جناحی خود را دنبال کنند، این مسئله مهمی است که به آن توجهی نمی‌شود. برخی از مداحان که سوادی از اسلام ندارند و چیزی از قرآن نمی دانند، برای دنبال کردن اهداف و مقاصد سیاسی و اقتصادی خود مقدسات دین را ابزاری برای مبارزه‌ با کسی که در اردوگاه حزبی آنها نیست قرار می دهند. 

او ادامه داد: اخیرا دیدم یکی از مداحان در هجویاتی که سروده است وزیر امور خارجه را مورد حمله قرار داده است، همه می دانند که تاثیر و خدمت ظریف چندین برابر بیشتر از چنین افرادی است، وزن ظریف کجا و این افراد کجا؟ بسیار باعث تأسف است که یک فرد برای فریب مردم به یک انسان بزرگ و خدمتگزار حمله می کند. اینکه نشر مصاحبه ظریف به مذاق برخی خوش نیاید را حق می دهم اما حمله به ظریف با اشعار مذهبی و در لیالی قدر گناه کبیره است. تعجب می کنم از مسئولین که هیچ برخوردی با این افراد نمی کنند. جوان مذهبی که به این اشعار گوش می دهد چه توقعی از او می رود که دین دار باشد؟!

میبدی بیان کرد: اگر از لحاظ تفکر سیاسی مخالفتی دارند بروند مقاله بنویسند و فرد و مسئول مربوطه را نقد کنند، اما سرودن اشعار هجویات و جمع کردن مردم، توهین به مقدسات است. افرادی که چنین شعر خوانی هایی می کنند و یا اشعار این چنین را می سرایند هدایت شده هستند و ممکن است یکی از اهدافشان علاوه بر حمله به یک مسئول آبرو بردن از دین باشد. از زمانی که قائم مقام فراهانی، امیر کبیر و... ، این خدمتگزاران بزرگ کشور پا در اصلاحات گذاشتند دینداران متعصبی که از دین چیزی نمی‌دانند تحت عنوان محافل مذهبی علیه آنها قیام کردند متاسفانه عده ای از مردم هم به دنبال این افراد هستند. جرم این فرد و زشت کاری این فرد صد برابر فردی است می خواهد با بی حجابی خودنمایی کند.

منبع: برنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
2
5
حاج آقا درود بر شرافتت قطعا این رفتار دور از شان و شرافت کریمی که حتی برای مرثیه خوانی سالار شهیدان طلب پول سنگین میکند قلب رهبری معظم را نیز بدرد می آورد امیدوارم روزی فرا رسد تا با حاکمیت وحدت در لوای ولایت مشکلات کشور و نظام اسلامی بحداقل برسد.
ال اقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
تو عامل انگلیس و اخوند انگلیسی خفه شو ای بدبخت تو فاظل هستی تو ابله هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
1
شما بفرمایید کدوم مداح سواد و عقل داره ؟ مداحا یه عده آدم احمق و بی شعورند که برای مقاصد و جیب خودشون افراد رو فریب میدن و خر میکنن . انشالله ریشه شان از این مملکت کنده بشه تا اسلام عزیز از ریا و دروغ در امان باشه
امیررضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام. اصل صحبت در خصوص اينكه استفاده ابزاري از دين نشه درسته اما حاج آقا مدت هاست كه داريد به ما ياد ميدهيد كه دين از سياست جدا نيست. و دىست هم همينه كه دين از سياست جدا نيست و لذا هر کسی میتونه جائیکه ضرورت بدونه که دین در خطر هست و نیاز به ورود داره از باب امر به معروف، نهی از منکر و به هر طریقی بتونه باید به دفاع از دین بیاد اما اینکه می فرماید که اگه نقد دارید برید نقد کنید مگه همه فلسفه و متطق میخونن. خوب یکی تخصصش شعر هست و یکی سخنرانی و یکی نقاشی و ... و هر کسی میتونه با استعداد ذاتی که خدا بهش داده بیاد از دین دفاع کنه.
در ضمن چجوری شما متوجه شدی که ایشون گناه کبیره انجام داده؟
علا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
ای دشمنان داخلی از دست دینداران عصبانی و ناراحت هستید؟ باشید و از این عصبانیت بمیرید. ظریف دوست دشمن ماست پس خودش هم دشمن ماست هر کسی هم که دوست ظریف و دشمن پرهیزکاران هست در حقیقت دشمن خداست
ای روحانی نمای همدست دشمنان خدا پس با حساب شما مقام معظم رهبری نعوذ بالله گناه کبیره انجام داده اند! خداوند در آخرت برای شما و امثال شما در جهنم یکجای بسیار گرم تدارک دیده است.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی