تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

گفت‌وگوی جوزپ بورل و وزیر خارجه آمریکا درباره برجام

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای(برجام) به رایزنی پرداخت.

کد خبر: ۸۹۷۷۱
۲۱:۳۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

 جوزپ بورل و

دیدارنیوز - به نقل از سرویس اقدامات خارجی اروپا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست G7 در خصوص تحولات پیرامون برجام - از جمله بازگشت احتمالی آمریکا به توافق هسته‌ای و اجرای کامل و موثر این توافق - به گفت‌وگو پرداختند.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز نیز در صفحه توییترش با اشاره به برگزاری نشست G7 در لندن نوشته بود: خوشحالم که امروز برای نشست وزرای G7 انگلیس در لندن حضور داشتم که با موضوعات مهمی از جمله ایران و کره شمالی شروع شد. 
بورل ادامه داده بود: به عنوان هماهنگ کننده برجام، بر ضرورت استفاده از فرصت پیش رفتن به سمت بازگشت آمریکا به برجام و  اجرایی شدن کامل توافق هسته‌ای تاکید کردم. 
به گزارش ایسنا، در هفته های اخیر، مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای از طریق بازگشت دو جانبه تهران - واشنگتن به توافق هسته ای در وین برقرار بوده است. 
در این مذاکرات روند لغو تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا و اقدامات ایران برای بازگردانی اقدامات جبرانی هسته‌ای به حالت اولیه مورد بررسی قرار می گیرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی