تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ارتش عراق: ۴ راکت به پایگاه بلد اصابت کرده است

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق وابسته به ارتش عراق با صدور بیانیه از اصابت چهار راکت کاتیوشا به پایگاه هوایی بلد و آغاز عملیات شناسایی عناصر تروریستی آن خبر داد.

کد خبر: ۸۹۷۳۷
۱۲:۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

ارتش عراق:

دیدارنیوز - به نقل از میدل ایست نیوز، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق بیانیه‌ای در خصوص حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد صادر کرد.
در بیانیه مذکور آمده است: «نیروهای امنیتی عراق عملیات امنیتی گسترده‌ای را با استفاده از داده‌های اطلاعاتی دقیق برای شناسایی عناصر تروریستی که در ساعت ۲۰:۰۰ اقدام به شلیک چهار راکت کاتیوشا از منطقه‌ای دوردست در شهر الخالص کردند و بدون خسارت مادی و جانی به پایگاه هوایی بلد اصابت کرد، آغاز کردند.»
در ادامه بیانیه آمده است: «این اقدامات که هدف از آن، تضعیف نیروهای امنیتی عراق است، بدون مجازات عناصر تروریستی که اقدام به اینگونه اعمال غیرقانونی براساس برنامه‌هایی می‌کنند که بد عراق و ملت آن را می‌خواهند، نخواهد ماند.»
از طرفی دیگر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با ابراز بی‌اطلاعی از این حمله، گفت: هیچ نیروی آمریکایی یا بین‌المللی در پایگاه هوایی بلد حضور ندارد.
پیش از این یک منبع امنیتی در عراق از اصابت چند راکت در نزدیکی پایگاه هوایی بلد خبر داده بود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی