تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مصاحبه تصویری دیدار با نماینده سابق مردم ارومیه

نادر قاضی‌پور: هدف ما اقتصاد نیست، هدف خداوند متعال است

نادر قاضی‌پور نماینده سابق مردم ارومیه، که برای انتخابات دوره دهم مجلس رد صلاحیت شد، برای میان‌دوره‌ای انتخابات مجلس شور‌ای اسلامی دوره یازدهم هم از تهران داوطلب شده است. قاضی‌پور مهمان استودیو دیدار بود و از هر دری در سیاست به سبک و سیاق خود سخن گفته است.

کد خبر: ۸۹۷۲۰
۱۷:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نادر قاضی پور اقتصاد
دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: نادر قاضی‌پور در سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۴ سابقه مسئولیت ستاد انتخاباتی آیت‌الله خامنه‌ای در ارومیه را در کارنامه خود دارد. بخشداری پیرانشهر و فرمانداری سردشت نیز از جمله سمت‌های وی می‌باشد. وی در سال ۸۲ به عنوان فرمانده گردان توپخانه امام جعفر صادق (ع) تیپ یکم از طرف فرمانده لشکر ۳ نیروی مخصوص منصوب شد. قاضی‌پور دارای لیسانس فیزیک کاربردی و فوق لیسانس مدیریت دولتی است.
 
قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی که برای انتخابات دوره دهم مجلس رد صلاحیت شد، برای میان‌دوره‌ای انتخابات مجلس شور‌ای اسلامی دوره یازدهم هم از تهران داوطلب شده است. قاضی‌پور مهمان استودیو دیدار بود و در بخشی از اظهارات خود در پاسخ به این پرسش که این دوره چرا نامزد نمایندگی مجلس شده‌ای، به خبرنگار سیاسی دیدار گفت:  ۱۲ سال در مجلس تجربه کسب کرده‌ام و آمده‌ام که در این دوره از تجربیاتم در جهت خدمت به مردم بهره ببرم
 
نادر قاضی پور

خوشحالم باب نظارت استصوابی باز است

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تفصیلی خود با دیدار در این باره که نگران رد صلاحیت نیستید و نظرتان درباره نظارت استصوابی چیست؟ اظهار کرد: من می‌خواهم نوکر ملت باشم، نه نماینده گردن کلفت‌ها. خوشحالم باب استصواب باز باشد، نظارت استصوابی باید باشد که هر کسی وارد نظام جمهوری اسلامی نشود.

این نماینده سابق مجلس دل پری از محمدباقر قالیباف دارد و در همین رابطه عنوان کرد: قالیباف مانع ورود نمایندگان ادوار به مجلس شد ولی ۳۰۰ نفر از دوستان خود را از شهرداری به مجلس برد.
 

هدف ما اقتصاد نیست، هدف خداوند متعال است

قاضی‌پور درباره انتقادات خود به محمدجواد ظریف گفت: ظریف شیطان بزرگ را خیلی بزرگ می‌بیند. نظام ما از همه حکومت‌ها قوی‌تر و قدرتمند‌تر است. در سفری که به کره جنوبی داشتم، نائب رئیس مجلس کره جنوبی گفت قدر نظامتان را بدانید.
 
وی درباره اقتصاد و اینکه چرا ایران نمی‌تواند با دنیا رابطه اقتصادی خوبی داشته باشد و تکنولوژی و سرمایه خارجی جذب کند؟ عنوان کرد: هدف ما اقتصاد نیست، هدف خداوند متعال است.
 
 

فیلم کامل این گفتگو را این جا ببینید
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی