تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
تابلو بورس

افت ۱۳ هزار واحدی و صف‌های فروش برای فلزی‌ها و خودرویی‌ها

روندی نزولی بازار بورس امروز نیز ادامه داشت و شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس منفی بودند. به نظر می‌رسد بازار بورس اوراق بهادار واکنشی نسبت به اخبار مثبت مذاکرات نداشته است.

کد خبر: ۸۹۶۳۵
۱۳:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۳ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۱۵ درصد نزول داشت و ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۷۲ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۴۶۶ واحدی بر روی ۴۲۳ هزار و ۱۹ ایستاد.
هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «کگل»، «پارسیان» و «رانفور». همه این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «وبملت»، «ثامید»، «شستا»، «اپال»، «فولاد»، «فملی» و «پترول» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «وسپهر»، «شگویا»، «کرمان»، «آریا»، «دماوند»، «بگیلان» و «تسه» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۲۷ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۷۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۵۲ واحد کاهش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۴۱۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «کگهر»، «دماوند»، «هرمز»، «شگویا»، «ومهان» و «مارون».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی