تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گروه اخوان‌المسلمین لیبی تغییر نام داد

گروه اخوان‌المسلمین لیبی از تغییر اسم و هویت خود به انجمن «الإحیاء و التجدید» خبر داد.

کد خبر: ۸۹۶۰۸
۱۲:۰۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

اخوان‌المسلمین لیبی

دیدارنیوز - به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، گروه اخوان‌المسلمین لیبی با انتشار بیانیه‌ای رسمی در صفحات کاربری مخصوص خود در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی نام و هویت خود در لیبی را به انجمن «الإحیاء و التجدید» تغییر داد.

در این بیانیه آمده است، هدف از این تغییر نام و هویت، احیای دعوت و پایبندی به رویکرد میانه‌رو اسلام و آموزه‌های آن و نیز تجدید اصول و مبانی اسلام است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این تغییر نام و هویت پس از چندین دور جلسه رایزنی و بررسی انجام شد که در آن اعضای گروه اخوان‌المسلمین در کارگروه‌های مختلف بر ضرورت تلاش برای پاسخگویی به نیازهای کشور تاکید کردند.

گروه اخوان‌المسلمین لیبی در بیانیه خود همچنین اعلام کرد، انتقال نام و هویت به انجمن «الإحیاء و التجدید» مطابق با الزامات مرحله فعلی است تا با همه افراد منصف و صادق در ساختن وطن سهیم باشد.

در این بیانیه آمده است، انجمن «الإحیاء و التجدید» از طریق تلاش و فعالیت خود در زمینه‌های مختلف کار و فعالیت عمومی، مأموریت خود را در جامعه لیبی انجام خواهد داد، زیرا معتقد است که نقطه آغاز فرهنگ و تمدن برای تغییر و پیشرفت و ترقی، فعالیت و اقدامات اجتماعی است.

گروه اخوان‌المسلمین لیبی خواستار همکاری و تلاش برای دستیابی به اهداف این انجمن به خاطر اعتلای ملت، تحکیم و تقویت هویت این جامعه و محافظت از اصالت آن، شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی