تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تداوم رگبار باران در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

کد خبر: ۸۹۵۹۱
۱۱:۰۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

تداوم رگبار باران

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت آینده به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در بیشتر مناطق کشور به جز استان‌های لرستان، ایلام و شمال خوزستان ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و در پاره‌ای از مناطق احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: شدت بارش طی این مدت در ارتفاعات شرقی تهران و مازندران و استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

ضیاییان در ادامه تصریح کرد: فردا (۱۴ اردیبهشت) دامنه فعالیت سامانه بارشی بیشتر در استان‌های واقع در نواحی مرکزی، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود. بر این اساس طی روز چهارشنبه (۱۵ اردیبهشت) نیز در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی و ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی روز پنجشنبه (۱۶ اردیبهشت) علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های اصفهان، یزد و شمال شرق فارس نیز بارش در ساعات بعد ازظهر پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی روز جمعه (۱۷ اردیبهشت) سامانه بارشی در نوار شمالی کشور تقویت خواهد شد و بخش‌هایی از غرب را نیز در بر می‌گیرد.

به گفته وی، طی روز جمعه در بخش‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ اردیبهشت) نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر گاهی رگبار باران همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۵ اردیبهشت) نیز کمی ابری در بعد ازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد و احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارش باران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی