تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری و ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و همچنین ثبت نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد امشب به پایان می‌رسد.

کد خبر: ۸۹۵۸۰
۱۰:۲۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

انخاب رشته کنکور دکتری

دیدارنیوز ـ مهلت انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده‌اند و همچنین ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان این مقطع، ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، می‌توانند تا پایان امشب با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

همچنین متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان این مقطع پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته محل‌های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی