تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تخفیف ۳۰ درصدی اسنپ برای اهداکنندگان خون در تهران

اداره کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: کد تخفیف ۳۰ درصدی رفت‌ و برگشت با اسنپ به مرکز انتقال خون وصال اختصاص یافته است.

کد خبر: ۸۹۴۷۱
۱۴:۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

اهدای خون تخفیف ۳۰ درصدی اسنپ

دیدارنیوز ـ به گزارش روز یکشنبه اداره کل انتقال خون استان تهران در اطلاعیه انتقال خون آمده است: اسنپ با همکاری اداره کل انتقال خون استان تهران، تسهیلات ویژه‌ای برای اهداکنندگان خون در نظر گرفته است، همزمان با اوج‌گیری موج چهارم کرونا، اسنپ برای تسهیل رفت‌ وآمد و کمک به افزایش ذخایر خون تهران کد تخفیف ۳۰ درصدی رفت‌ و برگشت به مرکز خون وصال اختصاص داده است.

دراین اطلاعیه تصریح شده است: تخفیف ۳۰ درصدی اسنپ همزمان با شب‌های قدر، از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت، به مبدا و مقصد مرکز اهدای خون وصال فعال است و برای استفاده از این تخفیف کافی است عبارت ehda۳۰ را در بخش کد تخفیف اسنپ وارد کنید و در هر سفر تا سقف ۷ هزار تومان تخفیف بگیرید.

اداره کل انتقال خون استان تهران همچنین تاکید کرده است: با گذشت بیش از یکسال از همه‌گیری ویروس کرونا سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش‌های خدمت‌رسان خصوصی برای عبور از این روزهای سخت دست به دست هم داده‌اند و بخصوص برای تامین خون مورد نیاز بیماران در شرایط فعلی همکاری مناسبی داشته‌اند که این همکاری اسنپ مصداق همین مسئولیت اجتماعی است.

در این گزاش اعلام شده است :برای حفاظت از سلامت اهداکنندگان خون تمام پروتکل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون در نظر گرفته شده است و اهدا کنندگان با اطمینان خاطر خون اهداکنند.

همچنین با تدابیر در نظر گرفته شده و همکاری های لازم بین سازمان انتقال خون، وزارت کشور و پلیس اهداکنندگانی که در ایام ماه مبارک رمضان در ساعات منع تردد شبانه هم برای اهد ای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند مشمول جریمه نخواهند شد.

ازسوی دیگر نیاز بیماران به خون و فرآورده های آن همیشگی است و گاهی در مواقعی مانند شیوع ویروس کرونا استقبال از اهدای خون را کاهش می دهد، بنابراین لازم و ضروری مردم نوع دوست و ایثارگر با اهدای خون یاری گر انتقال خون و نجات دهنده جان بیماران باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی