تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فروشنده انسولین‌های تقلبی دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در خصوص خرید و فروش انسولین‌های تقلبی در فضای مجازی فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۰۰ عدد انسولین تقلبی کشف و ضبط شده است.

کد خبر: ۸۹۴۶۱
۱۳:۴۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

 انسولین‌های تقلبی

دیدارنیوز ـ به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی افزود: فردی به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد در فضای مجازی اقدام به خرید انسولین کرده و زمانی که برای استفاده آن با پزشک مشورت کرده، متوجه شده انسولین‌ها فاسد و تاریخ گذشته است.

وی ادامه داد: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت باتوجه به نیاز مادرم به انسولین، در فضای مجازی جستجو کردم و با شخصی ناشناس که خود را از وارد کنندگان این دارو معرفی کرد آشنا شدم و پس از صحبت‌های اولیه مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای خرید انسولین برای وی واریز کردم و پس از دریافت دارو‌ها با بررسی پزشک مشخص شد انسولین‌ها به هیچ عنوان قابل استفاده نیست.

گودرزی افزود: کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش‌های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند مجرم با جعل هویت افراد مختلف در عرصه پزشکی در فضای مجازی اقدام به فروش دارو‌های فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان انسولین به افرادی که نیازمند این دارو هستند، می‌کند.

وی اضافه کرد: با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، در نهایت مجرم در مخفیگاه خود در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و بیش از ۲۰۰ قلم انسولین غیرقابل استفاده از محل اختفای وی کشف شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار میکرد، اما پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده و ادله دیجیتال ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش دارو‌های فاسد اعتراف کرد.

گودرزی به شهروندان توصیه کرد: باید توجه داشت که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند، بسیاری از این افراد اصلا دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنند و مدعی داشتن دارو‌های نادر هستند. در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی