تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:

نوع جدیدی از ویروس کرونا در شوط شناسایی شد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در یکی از واحد‌های تولیدی شهرستان شوط خبر داد.

کد خبر: ۸۹۴۲۳
۱۱:۵۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

نوع جدیدی از ویروس کرونا

دیدارنیوز ـ محمدمهدی گویا در بازدید یک روزه از شهرستان شوط در این خصوص افزود: طی هفته گذشته همکاران بهداشت و درمان این شهرستان اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دادند متوجه شدند در یکی از کارخانه‌های این شهرستان موارد مشکوک به ویروس کرونا در تعدادی از نیرو‌های این کارخانه مشاهده است.

وی ادامه داد: بلافاصله تمامی نیرو‌های این کارخانه را مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخص شد ۷ نفر از پرسنل این کارخانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که حال عمومی آن‌ها مساعد است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان را ندارند.

گویا با بیان اینکه هم اکنون کارگران این کارخانه به مدت ۱۴ روز قرنطینه هستند و هر روز مورد ارزیابی بهداشتی قرار می‌گیرند، افزود: کارکنان این کارخانه در مدت ۱۴ روز قرنطینه، مورد آزمایشات و تست‌های بالینی و pcr قرار می‌گیرند و اگر در این مدت موارد خاصی به وجود نیاید کارخانه به حالت عادی بازخواهد گشت.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود این نوع ویروس نوع جدیدی از ویروس کرونا است که شناسایی شده و خوشبختانه ۷ کارگر این کارخانه که مبتلابه این نوع عفونت تشخیص داده شده‌اند حالشان خوب و جای نگرانی نیست.

منبع: مهر
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی