تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گریم جالب رامین راستاد برای نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی

عکس حاضر مربوط به رونمایی از کاراکتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال الف و فاخر «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی است. پس از چندین بار تست گریم، سرانجام رامین راستاد به عنوان نزدیک‌ترین چهره به آیت الله رفسنجانی برای ایفای این نقش انتخاب شد.

کد خبر: ۸۹۳۴۱
۱۸:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 

گریم جالب رامین راستاد برای نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی

دیدارنیوز: سریال راز ناتمام ویژه شهید محمدجواد باهنر توسط امین و علی امانی کارگردانی خواهد شد، سیدجلال الدین دُری نویسنده این سریال و امین امانی تهیه کننده است.

با انتخاب چند تن از بازیگران اصلی سریال الف و فاخر «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی، تصویربرداری این پروژه از اواسط ماه آینده در تهران آغاز می‌شود. تصویربرداری در دو فاز زمان گذشته و حال انجام می‌شود و گروه ابتدا سکانس‌های مربوط به دهه ۵۰ را مقابل دوربین می‌برند.

پس از انتشار گریم شخصیت‌هایی مانند دکتر سیدمحمد بهشتی و آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی، سازندگان این سریال از گریم کاراکتر شهید محمدعلی رجایی نیز رونمایی کردند. بنا به تصمیم عوامل، نام بازیگر این نقش در خبرهای آتی رسانه‌ای خواهد شد.

سایر کاراکترهای این سریال که مربوط به چهره‌های مطرح سیاسی دهه‌های پنجاه و شصت و زمان حال هستند، بزودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی