تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خرازی: لاریجانی نسبتش را با اصلاحات مشخص کند

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اگر به سال ۱۳۹۲ برگردیم باز هم به آن فکر رأی می‌دهم اما به شخص روحانی رأی نمی دهم.

کد خبر: ۸۹۲۸۹
۱۴:۰۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

مصاحبه با خرازی

دیدارنیوز -  روزنامه خراسان گفت‌وگویی با صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

 وزرا خوش‌خیالی و خوش‌خوابی کردند،روحانی یکی از بدشانس ترین دولت های تاریخ ایران است و در یک مقطع خیلی عجیبی رئیس جمهور شد.

به رغم اختلاف دیدگاهی که من در اداره کشور با ایشان دارم و یک نقدهایی هم به ایشان کردم که شنیدم خیلی از من دلخور و ناراحت است اما واقعیت قضیه این است که تحریم زمان روحانی هوشمند ترین تحریم تاریخ بشر بود.

ما به دوره پسابرجام انتقاداتی داریم و معتقدیم وزرا فرصت ها را جدی نگرفتند و خوش خیالی و خوش خوابی کردند.

 اگر کسی اتفاقات آتی برجام را به انتخابات گره بزند مردم او را رد می‌کنند

برداشت من این است که در دو ماه آینده در رابطه با برجام اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 اگر کسی بخواهد این اتفاقات را به انتخابات ریاست جمهوری گره بزند خدمت به ملت ایران نکرده و مردم او را رد می‌کنند.

 کسانی که نغمه تحریم انتخابات را سر می‌دهند سرنشینان همین کشتی هستند

 جریانات خارج کشور، معاندین و مخالفین می خواهند با نه به انتخابات بگویند ما نیستیم.

در انتخابات مجلس شرکت نکردن خیلی از مردم درد آور بود. البته مولفه های مختلف داشت از همه مهم تر این که این دولت نتوانست برای مردم شور و نشاط ایجاد کند.

کسانی که نغمه شرکت نکردن در انتخابات را سر می دهند آن ها هم سرنشینان همین کشتی هستند و اگر آسیب ببیند آن ها هم مستثنا نیستند امنیت یک امر جمعی است.

 اشتباهات روحانی و دولتش  در شکست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم و رویگردانی مردم از صندوق های رای خیلی نقش داشت.

ما از دولت حمایت کردیم اما هیچ نقشی در چیدمانش نداشتیم.

غرور و تکبر خودش را نشان می دهد و من معتقدم ما چوب غرور و تکبر برخی آقایان را می خوریم. خیلی بهتر از این می توانستند عمل کنند و نکردند ما در اصلاحات می توانستیم نقد کنیم و نقدمان از روز اول با نظارت جدی دنبال شود اما نکردیم.

من به فکر اولیه روحانی که حل مشکلات مردم بود و شعاری که برای حل مسئله اتمی داد هنوز معتقدم. اگر به سال ۱۳۹۲ برگردیم باز هم به آن فکر رای می‌دهم اما به شخص روحانی رای نمی دهم.

من آقای لاریجانی را آدم بزرگی می دانم، لاریجانی امروز با لاریجانی وزارت ارشاد و لاریجانی تلویزیون خیلی متفاوت است.لاریجانی در چارچوب منافع ملی تلاش زیادی کرد ولی متاسفانه به دلیل ترور شخصیتی که توسط احمدی نژاد شد من خیلی به موقعیت اجتماعی او یقین ندارم که پایگاه رای داشته باشد. از لحاظ ظرفیت، لاریجانی از خیلی از کسانی که مطرح هستند توان فردی بیشتری دارد.

 من اعتقادی به این نظریه ندارم که اصلاح طلبان در این انتخابات هم دنبال یک میانه رو باشند تا یک اصلاح طلب کامل. اگر می خواهند با لاریجانی صحبت کنند باید نسبتش با اصلاحات را مشخص کند.

 اجاره‌ای بودن و بدون شرط وارد مذاکره شدن و حمایت کردن می‌شود نتیجه امروز که پایانش چوبش را ماخوردیم و نفعش را دیگران بردند.

منبع: خراسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی