تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خبر مهم رئیس جمهور از مذاکرات وین

روحانی گفت: دولت همه تلاشش را به کار گرفته که واکسن هایی که وزارت بهداشت تایید می‌کند علیرغم همه مشکلاتی در تامین ارز و ریال داریم بتوانیم وارد کنیم.

کد خبر: ۸۹۲۶۰
۱۲:۴۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

خبر مهم رئیس جمهور از مذاکرات وین

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد ملی کرونا، به واکسن اشاره کرد و گفت: در کنار پیشگیری واکسن یک عامل بزرگ برای این است که زودتر برتوانیم از این ویروس خلاص شویم. واکسن‌هایی که در دنیا دولت ها تولید کردند و در کشورهای مختلف مصرف می‌شود تنوع دارد و ممکن است که آثار آن هم یکسان نباشد. اما در عین حال امروز واکسن زدن بهتر از واکسن نزدن است. واکسن می تواند شرایط را بهتر کند و برای حفظ جان می تواند موثر باشد و حتی برای قطع زنجیره می تواند موثر باشد.

وی تاکید کرد: دولت همه تلاشش را به کار گرفته که واکسن هایی که وزارت بهداشت تایید می‌کند علیرغم همه مشکلاتی در تامین ارز و ریال داریم بتوانیم وارد کنیم. درست است که امروز در وین مذاکره می‌کنیم و پیشرفت هایی در این مذاکرات  حاصل شده است اما هنوز در تحریم هستیم و توافقی حاصل نشده است که در سایه آن  مشکلات و موانع پیش روی ما برداشته شده است. امروز هنوز این موانع پیش روی ما است.

روحانی یادآور شد: در جلسه پنجشنبه یکی از مسائل تامین ارز و ریال بود که دولت حتما تامین می کند. واکسن‌های مختلف از کشورهای مختلف سفارش داده شده است و در حال ورود است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
دزد کثافت پول مردم خوردن نداره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی