تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیر سلامت جمعیت خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

افزایش ابتلاء مادران باردار به کرونا نسبت به پیک قبلی

مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه آمار ابتلاء مادران باردار نسبت پیک قبلی افزایش یافته و این موضوع باعث نگرانی است، گفت: با توجه به آمار موارد مثبت مادران باردار و اینکه میزان ابتلاء آن‌ها معادل سایر افراد است.

کد خبر: ۸۹۲۵۰
۱۲:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

افزایش ابتلاء مادران باردار به کرونا

دیدارنیوز ـ محمد احمدیان اظهار کرد: مرحله چهارم غربالگری کرونا به زودی به اتمام می‌رسد، اما مادران باردار و سالمندان بالای ۶۰ سال به صورت مداوم غربالگری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مادران باردار در صورت بروز علایم خطر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند، گفت: طی ماه‌های گذشته موارد پر خطر از مراکز ۱۶ ساعته به بیمارستان‌ها معرفی می‌شدند، اما مادران باردار که نیاز به مراقبت ویژه‌تری دارند در کلینیک ویژه بیمارستان قائم (عج)، هاشمی نژاد، سیدی، ولیعصر (سپاه) با حضور مختصصین عفونی و زنان و سایر تخصص‌های مورد نیاز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۶۴ درصد سالمندان مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی و مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند و با سایر سالمندان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی امکان ارتباط و غربالگری وجود نداشت.

احمدیان با بیان اینکه بیماران زمینه‌ای و سالمندان تحت برنامه قرنطینه معکوس قرار گرفتند، عنوان کرد: پروتکل نحوه واکسیناسیون کرونا به سالمندان نیز به زودی اعلام می‌شود تا براین اساس سالمندان نیز واکسینه شوند.

وی بیان کرد: با توجه به آمار موارد مثبت مادران باردار و اینکه میزان ابتلاء آن‌ها معادل سایر افراد است، اما عوارض بدتری را تجربه می‌کنند، اطلاع رسانی گسترده‌ای از طریق رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما انجام می‌شود، زیرا آمار ابتلاء مادران باردار نسبت پیک قبلی افزایش یافته و این موضوع باعث نگرانی است.

به گزارش وبدا، احمدیان ابراز کرد: عموم مردم می‌توانند برای آشنایی با مراکز ۱۶ ساعته کرونا و خدماتی که می‌توانند دریافت کنند به شماره تلفن ۱۹۱ تماس گرفته و از کارشناسان اطلاعات لازم را دریافت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی