تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقبال عمران خان از اظهارات محمد بن سلمان در مورد ایران

عمران خان نخست وزیر پاکستان در پیامی توییتری از اظهارات اخیر محمد بن سلمان مبنی بر تمایل به داشتن رابطه خوب با ایران استقبال کرد.

کد خبر: ۸۹۰۴۶
۱۰:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

عمران خان اظهارات بن سلمان در مورد ایران

دیدارنیوز: نخست وزیر پاکستان در پیامی توییتری از اظهارات اخیر ولیعهد عربستان سعودی درباره «روابط خوب» با ایران استقبال کرد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به اظهارات اخیر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مبنی بر این که عربستان خواستار روابط خوب با ایران است، در پیامی توییتری گفت: ما از پیش قدم شدن عربستان سعودی برای صلح با ایران استقبال می‌کنیم. ایران همسایه ما است و عربستان دوست نزدیک ما. این اقدام صلح جویانه موجب تقویت امت اسلامی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اظهارات نخست وزیر پاکستان در پی این مطرح می‌شود که ولیعهد عربستان روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد کشورش خواهان روابط خوب با ایران است.

بن سلمان با اشاره به برنامه هسته‌ای، موشکی و "اقدامات نیابتی ایران" گفت: "مشکل ما با رفتار منفی ایران است. "

وی با این حال افزود: ما در حال کار با شرکای منطقه‌ای و جهانی خود هستیم تا راه حلی برای این مشکلات بیابیم و امیدواریم بتوانیم برای ایجاد روابطی خوب که همه بهره‌مند شوند، بر این مشکلات فائق آییم.

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز در گفت‌وگوی خبری روز دوشنبه خود در مورد گفت وگوی بین ایران و عربستان گفت: ما همواره همچون گذشته آمادگی خود را برای حل و فصل فی مابین با پادشاهی سعودی اعلام کرده ایم و از انجام گفتگو‌ها بین دو کشور استقبال کرده و می‌کنیم. هر موقع پادشاه سعودی تصمیمی در ارتباط با انجام گفتگو در سطوح مختلف گرفته ما از آن استقبال کرده ایم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی