تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

استخراج بیت‌کوین در پشت‌بام خانه‌های پاکدشت

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: برخی از افراد سودجو با تعبیه دستگاه ماینر در پشت بام منازل، اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کنند که این امر مشکلات عدیده‌ای را در حوزه توزیع برق به همراه دارد.

کد خبر: ۸۹۰۰۷
۱۸:۰۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
استخراج بیت‌کوین در پشت‌بام خانه‌های پاکدشت
 
دیدارنیوز ـ حمیدرضا نادری روز چهارشنبه گفت: اکثرا افرادی که اقدام به استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) می‌کنند، دستگاه‌های ماینر را در کارگاه‌ها و یا محیط‌های بزرگ و صنعتی نگهداری کرده و نسبت به این اقدام مجرمانه مبادرت می‌ورزند.

وی افزود: در جدیدترین نوع استخراج بیت‌کوین که با هوشیاری عوامل منطقه برق پاکدشت و از روی کابل سه فاز غیرمجاز وارد شده به یک آپارتمان شناسایی شد، فردی در پشت بام منزل اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کرد.

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: این مزرعه استخراج ارز در پشت بام یک مجتمع چهار واحدی تعبیه شده بود که با هماهنگی مقام قضائی و انتظامی ۴ دستگاه ماینر کشف و توقیف شد.

نادری تصریح کرد: ارزش هر یک از دستگاه‌های ماینر ۳۰۰ میلیون ریال است که هر کدام ۱۵۰ آمپر برق مصرف می‌کرد.

وی با تأکید بر برخورد با استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج بیت‌کوین گفت:منطقه برق پاکدشت با جدیت پیگیر موضوع برق‌های غیر مجاز است و از مردم نیز درخواست دارد تا هرگونه فعالیت مشکوک به استخراج ارز دیجیتال را با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۰۲۵۳۰۲اداره بازرسی منطقه برق شهرستان پاکدشت اطلاع رسانی کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی