تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سقف قیمت واردات نهاده‌های دامی ابلاغ شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سقف قیمت مصوب واردات نهاده‌های دامی به واردکنندگان ابلاغ شد، گفت: با توجه به تامین نهاده‌های دام و طیور و تغییرات جهانی قیمت‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، ضرورت دارد فرآیند تعیین قیمت‌ها به گونه‌ای انجام شود که خللی در تامین نهاده رخ ندهد.

کد خبر: ۸۹۰۰۵
۱۷:۵۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیدارنیوز ـ «امید گیلان‌پور» معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سرپرست دفتر خدمات بازرگانی و اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران، انجمن غلات ایران و انجمن صنفی روغن‌کشی ایران اعلام کرد: با توجه به ابلاغیه بیست و یکم بهمن ماه سال ۹۹ معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، موضوع ابلاغ تصمیمات جلسه یکصد و هفتاد و هشتم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و همچنین تفویض جلسه کارگروه تنظیم بازار در روز پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی (وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، گمرک، جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)، نهاد‌های نظارتی، دبیر و اعضای اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران، انجمن غلات ایران و انجمن صنفی روغن‌کشی ایران در محل این معاونت در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۶ در خصوص تعیین سقف قیمت وارداتی و قیمت فروش داخلی نهاده‌های دام و طیور تشکیل شد.

با توجه به ضرورت تامین نهاده‌های مورد نیاز دام و طیور کشور و تغییرات جهانی قیمت این کالا‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، ضروری است فرآیند تعیین قیمت‌ها به گونه‌ای انجام شود که خللی در تأمین نهاده‌ها اتفاق نیفتد.

بر این اساس سقف قیمت برای ثبت سفارش جو شمال ۲۳۵ و جو جنوب ۲۶۴ (یورو / تن) تعیین شد.

سقف قیمت برای ثبت سفارش ذرت شمال ۲۵۵ و ذرت جنوب ۲۹۰ (یورو / تن) و سقف قیمت برای ثبت سفارش کنجاله سویا ۴۶۴ تعیین شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی