تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معجزه لاپورتا؛ ۵۰۰ میلیون یورو برای نیمار و مسی!

قرار بود روز گذشته خبر تمدید قرارداد نیمار با پی اس جی اعلام شود ولی ستاره برزیلی در نهایت امضای نهایی را نزد. در پاریس خوان لاپورتا و مسی را مقصر می دانند.

کد خبر: ۸۸۹۶۰
۱۵:۱۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

 نیمار و مسی!

دیدارنیوز - نیمار ستاره ۲۹ ساله پی اس جی روز گذشته در نشست خبری بازی با منچسترسیتی حاضر شد و تایید کرد که تمدید قراردادش به مراحل نهایی نزدیک است و تصمیمی خواهد گرفت که به سود هر دو طرف باشد. نیمار تاکید داشت که در پی اس حی خوشحال است، اما این همه داستان نیست.

ستاره برزیلی هرچند از خوشحال بودن در پاریس و احتمال تمدید قرارداد تا ۲۰۲۶ خبر داد، ولی قرار بود خبر تمدید او قبل از بازی با سیتی منتشر شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد؛ چرا که نیمار فعلا عجله‌ای برای زدن امضای نهایی روی برگه قرارداد ندارد. موردی که سران پی اس جی را به شدت نگران کرده است.

بار دیگر نیمار و یک تابستان پرحاشیه دیگر مثل ۲۰۱۹؟ بله؛ همه چیز حکایت از این دارد که نیمار در انتظار تحرکات لیونل مسی است؛ اینکه دوست صمیمی اش بالاخره چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

حرف‌های نیمار در نشست خبری منطقی به نظر می‌رسید. در واقع قبل از یک بازی بزرگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نباید هم غیر از خوشحال بودن در پاریس و علاقه به تمدید قرارداد صحبتی به میان می‌آمد، ولی چرا او عجله‌ای برای تمدید ندارد؟

توپ در زمین نیمار است و او می‌داند،  در حالی که تنها یک سال به اتمام قراردادش باقیمانده، باشگاه پاریسی کارت زیادی برای رو کردن ندارد. یا باید به خواسته‌های او در تمدید قرارداد تن بدهد یا اینکه با جدایی رایگانش در تابستان بعد کنار بیاید. گزینه دیگر فروش نیمار با رقمی پایین‌تر به بارسلوناست.

نیمار از یک سو با ناصر الخلیفه و لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی حرف می‌زند و از تمایل به تمدید صحبت می‌کند و از سوی دیگر به هم تیمی‌های سابقش در بارسا و سران جدید باشگاه کاتالان از تمایلش به بازگشت خبر می‌دهد.  
نیمار، اما بیش از هر چیزی به دنبال هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است؛ اگر در بارسا این مهم ممکن شود که چه بهتر؛ در غیر این صورت در پاریس هم چندان بد نخواهد بود.

از سوی دیگر لیونل مسی تا پایان فصل قرار نیست نه به هیچ پیشنهادی پاسخ بدهد و نه در مورد تمدید قراردادش با بارسلونا تصمیم گیری کند. فصل که تمام شود، مسی اعلام خواهد کرد که ماندنی است یا جدا می‌شود. این همان مقطعی است که نیمار نیز در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

باشگاه بارسلونا فعلا در این مورد سکوت کرده است. صحبت از امضای قرارداد خوان لاپروتا با یک اسپانسر جدید به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو نیز در میان است. اتفاقی که اگر رخ بدهد،  منابع مالی لازم برای تمدید با مسی و نیز جذب نیمار فراهم خواهد شد.  در واقع بازگرداندن نیمار می‌تواند در راضی کردن لیونل مسی به تمدید بسیار کلیدی باشد.

تردیدی نیست که انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا مسیر برای بازگشت نیمار را هموارتر کرده است. ستاره برزیلی فعلا به تمدید قرارداد پی اس جی پاسخ نهایی را نخواهد داد و منتظر حرکت لاپورتا می‌ماند.   پیشنهادی که اگر برسد و جدی باشد، تابستانی پرهیاهو در انتظار فوتبال اروپا خواهد بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی