تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان:

خدمه کشتی‌های خارجی حق ورود به بندرگاه‌های خوزستان را ندارند

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از استقرار اماکن ویژه قرنطینه در بنادر استان خوزستان برای جلوگیری از ورود کرونای هندی از طریق کشتی‌های خارجی خبر داد.

کد خبر: ۸۸۹۱۰
۱۲:۴۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

خدمه کشتی‌های خارجی بندرگاه‌های خوزستان

دیدارنیوز ـ ولی اله حیاتی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده در ستاد استانی مدیریت کرونا، قرار است واحد‌های آزمایشگاهی و اماکن قرنطینه برای کشتی‌های خارجی در بنادر استان خوزستان مستقر شوند.

وی افزود: در این خصوص اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان این اماکن قرنطینه‌ای را در بنادر مستقر می‌کند تا کشتی‌های خارجی ورودی به بنادر، قرنطینه شوند.

حیاتی عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده، هیچکدام از خدمه کشتی‌های خارجی حق خروج از کشتی و ورود به بندرگاه‌های خوزستان را ندارند و شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی برای آن‌ها اعمال خواهد شد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: پروتکل‌های بهداشتی در خصوص ترخیص کالا در بنادر خوزستان نیز به صوت جدی در حال انجام است تا از خطرات شیوع ویروس کرونای هندی و ورود آن به کشور جلوگیری شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی