تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
مدیرکل دریایی سازمان بنادر اعلام کرد

پروتکل‌های بهداشتی برای تردد کشتی‌های هند و پاکستان

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در پی اعلام ممنوعیت برای تردد و نقل و انتقال هر گونه مسافر از کشور‌های هند و پاکستان به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشورها، پروتکل‌های سختگیرانه‌تری برای ورود کشتی‌های آن‌ها ابلاغ و اعمال می‌شود.

کد خبر: ۸۸۸۸۱
۱۱:۲۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

 تردد کشتی‌های هند و پاکستان

دیدارنیوز ـ حسین عباس‌نژاد درباره آخرین وضعیت کشتیرانی و تجارت دریایی بین ایران و کشور‌های پرخطری مانند هند و پاکستان، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی خود را تابع ستاد ملی مقابله با کرونا می‌داند و مجری همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغ شده در زمینه‌های بهداشتی است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون همه دستورالعمل‌های اعلام شده را برای مقابله با ویروس کرونا اجرا کرده‌ایم و پس از آنکه کشور‌های پر خطر بر اساس میزان و واریانت شیوع یافته طبقه‌بندی شدند برای آن‌ها پروتکل‌های سختگیرانه‌تری در نظر گرفته و اجرا شد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال همه کشتی‌های این کشور‌ها مانند هند و پاکستان تا از سوی ماموران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارزیابی و غربالگری نشوند و آن‌ها را تایید نکنند اجاره ورود به بنادر به آن‌ها داده نمی‌شود. همچنین در صورت لزوم تست مجدد از خدمه کشتی گرفته شده و کنترل‌های شدیدتری برای موارد مشکوک اعمال خواهد شد.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه به غیر از هند و پاکستان دیگر کشور‌های پرخطر و ممنوعه برای تردد مسافری، تحت کنترل‌های شدید برای تجارت دریایی قرار می‌گیرند، اعلام کرد: یکی دیگر از پروتکل‌هایی که برای این کشور‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد این است که به خدمه کشتی و دریانوردان این کشور‌ها اجازه نمی‌دهیم از کشتی و شناور خود پیاده شوند.

عباس‌نژاد تاکید کرد: تاکنون هر پروتکلی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا به سازمان بنادر ودریانوردی ابلاغ شده، به سرعت آن را اجرا کرده‌ایم و همواره در راستای اعمال این پروتکل‌ها به ماموران بهداشت در بنادر و مبادی رسمی کمک کرده‌ایم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتیرانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی