تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بازگشایی قبرس به روی گردشگران واکسینه‌شده

مقام‌های قبرس اعلام کردند به زودی مرز‌های این کشور را به روی گردشگران واکسینه‌شده ده‌ها کشور باز خواهند کرد.

کد خبر: ۸۸۷۴۸
۱۳:۲۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

 قبرس گردشگران واکسینه‌شده

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های قبرس اعلام کردند مرز‌های این کشور را از دهم ماه «می» به روی گردشگران واکسینه‌شده ۶۵ کشور بازگشایی خواهند کرد تا مسافران بتوانند بدون نیاز به ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا و یا سپری کردن قرنطینه از این کشور بازدید کنند.

به گفته وزیر گردشگری قبرس، کشور‌هایی همچون ارمنستان، بحرین، کانادا، مصر، کویت، لبنان، امارات متحده عربی، ایالات متحده آمریکا و سوئیس در فهرست ۶۵ کشور یادشده قرار دارند.

بر اساس این تصمیم جدید مقام‌های قبرس، گردشگرانی که به صورت کامل واکسینه شده باشند می‌توانند وارد این کشور شوند. گردشگران در عین حال باید پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وزیر گردشگری قبرس معتقد است تصمیم جدید می‌تواند در احیای صنعت گردشگری این کشور که بر اثر همه‌گیری کرونا دچار خسارت شدید شده بود تاثیرگذار باشد.

حدود یک ماه پیش بود که قبرس با ورود گردشگران بریتانیایی واکسینه‌شده بدون سایر محدودیت‌های مسافرتی موافقت کرد. بریتانیا بزرگ‌ترین منبع گردشگری قبرس محسوب می‌شود.

با این حال مقام‌های قبرس هنوز منتظر تصمیم دولت بریتانیا برای صدور مجوز سفر‌های بین‌المللی بریتانیایی‌ها هستند.

در حال حاضر، با توجه به آمار‌های نگران‌کننده قبرس در موارد ابتلا به کرونا، روسیه، دومین منبع بزرگ گردشگری قبرس، پرواز‌های چارتری‌اش را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است.

به دنبال افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قبرس، قرنطینه دوهفته‌ای از روز دوشنبه در این کشور به اجرا گذاشته شد.

صنعت گردشگری قبرس به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های مسافرتی و کاهش ۸۴ درصدی مسافران در سال گذشته متحمل خسارت‌های شدیدی شده است.

گردشگری حدود ۱۵ درصد از تولیدات ناخالص داخلی این کشور را دربرمی‌گیرد، اما درآمد حاصل از این حوزه در سال ۲۰۲۰ با ۸۵ درصد کاهش مواجه شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی