تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تمسخر "کامالا هریس" در شبکه‌های اجتماعی به خاطر حفظ فاصله اغراق‌شده در مصاحبه تلویزیونی

کاربران شبکه‌های اجتماعی "کامالا هریس"، معاون ریاست جمهوری آمریکا را به خاطر فاصله اجتماعی اغراق‌شده‌ای که از مصاحبه‌کننده خود در تلویزیون گرفته، مورد تمسخر قرار دادند.

کد خبر: ۸۸۶۹۸
۱۱:۵۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

هریس

دیدارنیوز - به نقل از اسپوتنیک، کاربران توییتر به دنبال حضور روز یکشنبه هریس در برنامه State of the Union  سی‌ان‌ان که در آن در فاصله‌ای به میزان دو برابر فاصله احتیاطی ۶ فوت نسبت به "دانا باش"، میزبان برنامه نشسته بود، وی را مسخره کردند.

برخی به این اشاره کردند که هریس به همراه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا واکسن کووید ۱۹ زده و برخی دیگر هم مدعی شدند باش هم واکسینه شده است.

صحنه برنامه، یادآور مصاحبه پسا انتخاباتی و متملقانه "استفن کولبرت" طنزپرداز، با جو بایدن بود.

باش از هریس پرسید که آیا وی برای بازدید از مرز آمریکا با مکزیک به منظور نظارت بر بحران در حال ظهور مهاجرت غیرقانونی در آنجا، برنامه‌ای دارد یا خیر؛ چرا که هریس در هفته‌های گذشته از سوی بایدن به عنوان "تزار مهاجرت" منصوب شد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا پاسخ داد: بله، در حال کار بر روی طرحی به منظور رفتن به آنجا هستیم، اکنون مشغول مسائل مربوط به کووید هستیم. نمی‌توانم به این زودی‌ها آنجا حضور پیدا کنم، حضور من، بخش بزرگی از روالی است که به جریان افتاده است.

بایدن اخیراً به آمریکایی‌ها هشدار داد در صورتی که محدودیت‌های قرنطینه را به طور جدی رعایت نکنند، مراسمات روز استقلال (۴ ژوئیه) برگزار نخواهند شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی