تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تحصیلات ابتدایی در انگلستان چگونه است؟

تحصیلات ابتدایی در مدارس انگلستان مورد توجه بسیاری از مشتاقان تحصیل می‌باشد چرا که نظام آموزشی انگلستان جزو باکیفیت‌ترین سیستم‌های آموزشی جهان می‌باشد.

کد خبر: ۸۸۶۹۱
۱۱:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

تحصیلات ابتدایی در انگلستان

دیدارنیوز ـ در این مقاله قصد داریم شما را با تحصیلات ابتدایی در انگلستان آشنا کنیم. انگلستان همواره یکی از برترین کشور‌های دنیا برای تحصیل بوده است. تحصیلات ابتدایی در مدارس انگلستان مورد توجه بسیاری از مشتاقان تحصیل می‌باشد چرا که نظام آموزشی انگلستان جزو باکیفیت‌ترین سیستم‌های آموزشی جهان می‌باشد. برای اینکه بدانید تحصیلات ابتدایی در انگلستان چگونه است؟ با ما همراه باشید.

تحصیل در مدارس انگلستان یکی از روش‌های مهاجرت به و تحصیل در انگلستان است. تحصیل در مدارس این کشور همواره خواهان زیادی داشته است و با توجه به اینکه نیازی به یادگیری زبان دیگری به غیر از انگلیسی نیست یکی از بهترین گزینه‌های تحصیل در اروپا می‌باشد.

سیستم آموزش انگلستان به خاطر کیفیت بالا و استاندارد‌های پیشرفته در کل دنیا زبانزد همگان می‌باشد. در کل، تحصیلات ابتدایی انگلستان دارای دو مرحله تحصیلی به شرح زیر می‌باشد:

تحصیل پیش‌دبستانی
تحصیلات دبستان ابتدائی

مرحله پیش-اجباری

کودکان زیر ۵ سال می‌توانند به مهدکودک یا مدارس آمادگی بروند. با وجودی که آموزش کودکان انگلیسی تا سن ۵ سالگی اجباری نیست، اما آموزش پیش‌دبستانی نیز حائز اهمیت است و از مدارس پیش دبستانی کشور انگلستان تحت عنوان مراکز تضمین کننده سلامت فیزیکی و روانی کودکان نام برده می‌شود و طرح‌های آموزشی خوبی برای این بخش از جمله طرح ملی مراقبت از کودکان، طرح آغاز اطمینان، مراکز محلی آموزش مقدماتی کودکان و … ایجاد شده است. هدف از این دوره‌های آموزشی تقویت مهارت‌های شناختی، فیزیکی، زبان‌شناسی و اجتماعی است.

تحصیلات اجباری

کودکان در انگلستان به صورت قانونی و اجباری آموزش ابتدایی را از سن حدوداً ۵ سالگی شروع می‌کنند. از ۵ تا ۱۱ سالگی به مدرسه ابتدایی می‌روند. در بخش تحصیلات ابتدایی دو پایه وجود دارد که پایه اول (کودکان) از ۵ تا ۷ سال با نام early years و پایه دوم (نوجوانان) از ۷ تا ۱۱ سال با نام primary education شناخته می‌شود. در پایان هر سال امتحان پایان ترم از آن‌ها گرفته می‌شود؛ در این سال‌ها آموختن یک زبان خارجی (فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی) اجباری می‌شود. همین مورد یکی از دلایلی است که شما می‌توانید در آینده در یکی از پردرآمد‌ترین رشته‌های تحصیلی در انگلستان تحصیل کرده و از این زمینه برای کسب درامد در سایر کشور‌های دنیا نیز استفاده نمایید.

انگلستان دارای مدارس غیرانتفاعی (خصوصی) و دولتی (عمومی) و همچنین دارای سیستم آموزشی در منزل می‌باشد.

کودکان در اولین قدم فرصت آشنایی با مهارت‌های پایه مانند زبان انگلیسی، ریاضی، تاریخ، تربیت بدنی، جغرافیا، موسیقی و علوم را دارند و و در قدم بعدی وارد مرحله دوم تحصیلات می‌شوند و برنامه درسی آن‌ها برای کسب دانش بیشتر در مورد موضوعات مختلف، توسعه می‌یابد. همان‌طور که گفته شد در انتهای هر دوره آزمون‌های سنجش به عمل می‌آید که آزمون‌های زبان انگلیسی و ریاضیات توسط ارزیابی ملی انجام می‌شود در حالیکه برای علوم دیگر معلمان به طور مستقل سطح کیفی دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دوره‌های آموزش ابتدایی در انگلستان از ماه سپتامبر آغاز شده تا ماه ژوئن به طول می‌انجامد. دانش آموزان زیر ۸ سال از حداقل ۳ ساعت آموز در روز و سایر دانش آموزان از حداقل ۵ ساعت آموز طی دو شیفت آموزشی برخوردار می‌گردند. مقطع آموزش ابتدایی از تعطیلات تابستانی ۸ هفته‌ای و تعطیلات ۲ هفته‌ای در عید پاک برخوردار می‌باشد.

لازم به ذکر است که بهتر است در طول دوره‌های یاد شده از اسکان دانشجویی در کشور انگلستان استفاده نکرده و به فکر یک مکان برای سکونت شخصی و یا استفاده از مدارس شبانه‌روزی در کشور انگلستان باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی