تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تاکید ظریف بر اهمیت وحدت همه گروه ها و اطیاف عراقی برای پیشبرد اهداف این کشور

وزیر امور خارجه کشورمان گفت : عراق جلودار مبارزه با داعش در منطقه بود و با شهادت شهید سلیمانی از بزرگترین شهدای پس از پیروز انقلاب اسلامی، در عراق و در کنار شهید ابو مهدی، یک ارتباط همیشگی بین دو ملت ایران و عراق شکل گرفت.

کد خبر: ۸۸۶۴۲
۰۹:۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

 ظریف

دیدارنیوز - محمد جواد ظریف در ادامه دیدار های خود با مقامات و شخصیت‌های سیاسی و دینی عراق شامگاه دوشنبه ۶ اردیبهشت با  رهبران جریانات سیاسی و شخصیت های برجسته شیعی عراق از جمله نخست وزیران سابق دیدار  و در یک گفت و شنود تفصیلی به تشریح دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست ضمن تسلیت حادثه ناگوار بیمارستان ابن خطیب بغداد، بر اهمیت وحدت همه گروه ها و اطیاف عراقی برای پیشبرد اهداف عراق تاکید و جایگاه عراق جدید در منطقه را با اهمیت ذکر کرد.

ظریف در ادامه دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت و پشتیبانی از عراق متحد و مقتدر  را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام حمایت ایران از عراق درمبارزه با داعش اظهار کرد : عراق جلودار مبارزه با داعش در منطقه بود و با شهادت شهید سلیمانی از بزرگترین شهدای پس از پیروز انقلاب اسلامی، در عراق و در کنار شهید ابو مهدی، یک ارتباط همیشگی بین دو ملت ایران و عراق شکل گرفت.

 ظریف همچنین در این نشست آخرین تحولات مربوط به روابط دو جانبه با عراق و مسائل منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و تحولات گفتگو با کشورهای ١+۴ را نیز برای حاضرین تشریح کرد.

در این دیدار حاضرین در نشست  به صورت مشروح دیدگاه و نقطه نظرات و خود را در خصوص مسائل عراق، روابط دو کشور و موضوعات منطقه ای مطرح کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی