تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

مهلت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه زمستان ۱۳۹۹، تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر: ۸۸۵۷۵
۱۴:۵۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه سازمان امور مالیاتی کشور، «محمد مسیحی» با بیان اینکه مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند، اظهار داشت: به منظور تکریم و رفاه حال مودیان گرامی در شرایط کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه دوره زمستان سال ۱۳۹۹به مدت یک ماه تمدید شد.

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۳۹۹ را تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ارائه کنند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی نخواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مودیان محترم می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

مسیحی پیش از این ابراز امیدواری کرده بود که با تقویت بانک‌های اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات قابل اتکا و به موقع تا سال ۱۴۰۱ پذیرش خود اظهاری به بیش از ۹۰ درصد و هزینه‌های وصول مالیات به حداقل برسد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مالیات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی