تیتر امروز

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

هشدار به واحد‌های صنفی نقض کننده پروتکل‌ها/ پلیس تا پایان کرونا در کنار کادر درمان است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که پلیس نسبت به پلمب واحد‌های صنفی که نسبت به تذکرات قبلی در مورد پروتکل‌های بهداشتی کرونا بی‌تفاوت بوده‌اند اقدام خواهد کرد.

کد خبر: ۸۸۵۶۴
۱۴:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

هشدار به واحد‌های صنفی

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی در دیدار با فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، گفت: از زمان شیوع کرونا در کشورمان تا کنون که بیش از ۱۴ ماه را دربرمی‌گیرد شرایط بسیار سخت و با محدودیت‌های فراوان در کشور داشتیم که در راس تمام این سختی‌ها کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران و ... بودند.

وی کادر درمان در مقابله با کرونا را از جنس رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز این عزیزان با همان روحیه و سپر کردن جانشان در برابر کرونا از مردم کشورشان دفاع می‌کنند که این اقدامی ارزشمند است.

رحیمی با بیان انکه پلیس خود را درکنار کادر درمان می‌داند، گفت: از همان روز‌های نخست ماموران پلیس تمام تلاش خود را به کار بسته تا در مواجهه با کرونا در کنار کادر درمان و مدافعین سلامت باشند. برخورد با احتکار، سوداگری‌ها و ... از جمله این اقدامات است که همچنان نیز ادامه دارد و علاوه بر آن در اجرای محدودیت‌ها اعم از تعطیلی برخی مشاغل و ممنوعیت‌های ترافیکی نیز مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را اجرا کردیم.

وی هجمه کرونا و موج چهارم آن را سخت و سهمگین توصیف کرد و گفت: نقش و جایگاه سلامت بعد از شیوع بیماری کرونا بیشتر برای ما پدیدار شد و با خدشه‌دار شدن سلامت، قدر این نعمت را فهمیدیم. واقعیت این است که سلامت نیز همچون امنیت نعمت بزرگی است که وقتی آن را از دست داده یا در معرض تهدید ببینیم بیشتر قدر آن را می‌فهمیم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه به عنوان خادمان امنیت قدردان رشادت مدافعان سلامت هستیم، گفت: در این دوره همدلی و نزدیکی بیشتری میان ما و کادر درمان به وجود آمد و ماموریت‌های متعددی را در کنار یکدیگر به اجرا درآوردیم. همچنان نیز یکی از ماموریت‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی تا پایان یافتن کرونا، همراهی و کمک به مدافعان سلامت است.

رحیمی به برخورد پلیس با تخلفات و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اشاره کردو گفت: ما آنچه را که ستادملی مقابله با کرونا اعلام کند، اجرا می‌کنیم. نمونه آن لغو طرح ترافیک بود که علیرغم آنکه حجم کار ماموران ما به سبب افزایش ترافیک بیشتر شد، اما برای حفظ جان مردم و کاهش تراکم در ناوگان حمل و نقل عمومی آن را اجرا کردیم.

وی درباره نظارت بر صنوف نیز گفت: تلاش کردیم در مورد صنوف با شیوه مدارا و ارشادی بر واحد‌های صنفی و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی آن‌ها نظارت داشته باشیم. اما اگر واحدی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر دریافت کرده و دوباره اقدام به تکرار آن کند، از سوی پلیس پلمب خواهد شد و طی همین چند روز اخیر نیز ده‌ها واحد صنفی به همین دلیل پلمب شدند. البته همکاری عمده صنوف با پلیس بسیار خوب است که از آنان قدردانی می‌کنیم.

رییس پلیس پایتخت در مورد منع تردد شبانه نیز گفت: این طرح از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در پایتخت اجرا می‌شود و خودرو‌های فاقد مجوز ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی