تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اتحاد سه تفنگ‌دار افسانه‌ای برای خرید آرسنال

تیری آنری، دنیس برکمپ، پاتریک ویرا، ستاره‌های سابق توپچی ها، و دنیل اک، میلیاردر سوئدی مالک اسپاتیفای، در تلاش هستند تا باشگاه آرسنال را بخرند.

کد خبر: ۸۸۵۵۱
۱۳:۳۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

 خرید آرسنال

دیدارنیوز - سه ستاره سابق توپچی‌ها با مالک اسپاتیفای متحد شده اند تا آرسنال را از مالک فعلی که پس از پیوستن به سوپرلیگ، به شدت مورد انتقاد هواداران و اسطوره‌های این باشگاه قرار گرفته است، بخرند.

هواداران آرسنال در روز‌های اخیر با اعتراضات گسترده موضع خود را در برابر استن کرونکه، مالک فعلی، باشگاه روشن کرده و خواهان رفتن او شده اند. صد‌ها هوادار آرسنال در بیرون ورزشگاه امارات علیه مالک آمریکایی باشگاه تظاهرات کرده و شعار دادند.

پس از تلاش مالک ۷۳ باشگاه برای پیوستن به پروژه ناموفق سوپر لیگ، هواداران ضمن اعتراضات گسترده خواهان رفتن او از این باشگاه و فروش باشگاه به فردی دیگری شدند.

در همان روز کارآفرین مطرح و ثروتمند سوئدی، دنیل اک، که تخمین زده می‌شود ثروتی در حدود ۴.۵ میلیارد یورو داشته باشد، از علاقه و تمایل خود برای خرید باشگاه آرسنال توییت کرد.

اکنون دیلی تلگراف گزارش کرده است که اک حمایت سه تن از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ستاره‌های باشگاه آرسنال را نیز در این امر به دست آورده است و تیری آنری، دنیس برکمپ و پاتریک ویرا، هر سه او را در تلاش برای خرید آرسنال از کرونکه همراهی خواهند کرد.

اگر این انتقال با موفقیت رخ دهد، هر سه توپچی قدیمی می‌توانند بار دیگر در استادیوم امارات مشغول به کار شوند.

مدیر باشگاه جاش کرونکه، پسر مالک فعلی، اصرار دارد که این باشگاه برای فروش نیست، اما حضور سه اسطوره باشگاه که از یک پیشنهاد جدید حمایت می‌کنند، آن هم پس از اتفاقات اخیر، فشار وارده به خانواده کرونکه برای فروش آرسنال را بیشتر خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی