تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ ازدواج قورباغه‌ای!

دو بازیگر سینما و تئاتر ایران در یک فیلم کوتاه از رابطه عاشقانه خود رونمایی کردند.

کد خبر: ۸۸۳۹۵
۱۵:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ ازدواج قورباغه‌ای!

 

دیدارنیوز - سرویس سبک زندگی:  نوید محمدزاده بازیگر مشهور تئاتر و سینمای ایران که به خاطر بازی‌های متفاوت و متنوعش در چند سال اخیر شهرت بسیاری یافته، در ویدیویی با حضور فرشته حسینی و در حین قایق‌سواری، از رابطه عاشقانه‌اش با بازیگر افغان‌تبار ایران پرده برداشت.

این دو که پیش از این تنها در سریال قورباغه همبازی بوده‌اند و نقش خواهر و برادر را در این مجموعه نمایش خانگی بازی کردند، ظاهرا قرار است در واقعیت زن و شوهر شوند. نوید محمدزاده که معمولا با تیپ و قیافه خاص در محافل عمومی مثل جشنواره‌ها یا نمایش‌های خصوصی ظاهر می‌شود، در معرفی همسر آینده‌اش نیز روش خاص خودش را اجرا کرده و به نظر می‌آید این زوج هنری قرار است به زوج زندگی هم تبدیل شوند.

ظاهرا رابطه نوید و فرشته معطوف به ماه‌های اخیر و سریال قورباغه هم نیست و از دوستی آن‌ها حدود چهار سال می‌گذرد. به هر حال در عالم هنر و خصوصا سینما و تئاتر ایران نمونه‌هایی از چنین روابطی وجود داشته و اخیرا هم رواج بیشتری یافته است. به طور مثال رابطه عشقی بین مهدی طارمی و سحر قریشی از این دست موارد بوده یا برخی نیز از رابطه عاشقانه بین سحر دولتشاهی و همایون شجریان می‌گویند. انتشار فیلمی منتسب به ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده فوتبالیست نیز مدت‌ها نام این دو نفر را سر زبان‌ها انداخت. برخی هم از ارتباط پروانه با سعید عزت‌الهی نام بردند.

در میان قدیمی‌تر‌ها نیز چندی قبل صحبت از زندگی مهدی هاشمی بازیگر با مهنوش صادقی به میان آمد و هر دو نیز رسما اعلام کردند که همسر یکدیگر هستند. در عین حال مهدی کوشکی و ریحانه پارسا هم از این طرف و آن طرف گفتند که ازدواج سفید کرده‌اند.

البته با توجه به سنتی بودن خانواده نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعید است که رابطه این دو به سمت نمونه‌هایی که ذکر شد برود، اما به هر حال دو ستاره تازه‌نفس سینمای ایران هنوز به شکل رسمی با هم ازدواج نکرده‌اند. شاید هم به زودی خبر‌هایی از راه برسد.

نوید محمدزاده متولد سال ۶۵ و فرشته حسینی متولد سال ۷۶ است. نوید در سال‌های اخیر در تعداد زیادی فیلم و تئاتر بازی کرده و جوایز زیادی را برده است. فرشته نیز با ایفای نقش در فیلم «رفتن» جایزه فستیوال مراکش را برده و از او به عنوان ستاره آتی سینمای ایران نام می‌برند.

عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ ازدواج قورباغه‌ای!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی