تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احمد حلی بر اثر کرونا درگذشت

احمد حلی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی ایرانی بامداد روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: ۸۸۳۷۱
۱۳:۵۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

احمد حلی درگذشت

دیدارنیوز ـ به نقل از موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید احمد حلی آوازخوان پیشکسوت موسیقی ایرانی که مدتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و در پی آن، تشدید بیماری کلیوی اش در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری بود، بامداد امروز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دارفانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ردیف دستگاهی ایران متولد ۱۳۳۱ شهر کاشان بود و آواز را نزد محمد قراملکی و استاد حجازی فراگرفت. پس از آن در رادیو نزد صالح عظیمی دانشش را تکمیل کرد.

زنده یاد حلی از سال ۱۳۶۱ همکاری خود را با رادیو و تلویزیون آغاز کرد و تا سال ۷۰ تمام وقت با این سازمان همکاری داشت و از آن زمان به کاشان بازگشت و با دایر کردن کلاس‌های آواز در کاشان، سهم قابل توجهی در آموزش آواز در کاشان داشت.

محمد معتمدی، چنگیز حبیبیان و علی اصغر اسماعیلی از هنرمندان موسیقی ایران از شاگرادان زنده یاد حلی بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی