تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۰ امشب به پایان می‌رسد

فرصت انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ امشب (یکشنبه) در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به پایان می‌رسد.

کد خبر: ۸۸۳۳۸
۱۲:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

انتخاب رشته کنکور دکتری

دیدارنیوز ـ مهلت انتخاب رشته در کنکور دکتری ۱۴۰۰ از روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

بر اساس اعلام فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تعداد ۱۳۶ هزار و ۶۶۵ داوطلب مجاز شده، تاکنون ۸۲ هزار و ۶۴۲ نفر انتخاب رشته کرده اند.

کنکور دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۹ با رقابت بیش از ۱۵۰ هزار نفر برگزار و نتیجه اولیه این آزمون ۲۹ فروردین ماه در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد

متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب رشته با کد دسترسی مندرج در کارنامه به سایت مرکز آزمون این دانشگاه مراجعه کنند.

بر اساس مصوبه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، دانشگاه‌ها می‌توانند برای نمره مرحله دوم آزمون دکتری که شامل مجموع نمرات سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری، مصاحبه و همچنین طرح واره است، حدنصاب نمره برای هر کد رشته محل تعیین کنند و سازمان سنجش مکلف است در پذیرش نهایی، حدنصاب مذکور را اعمال کند.

طبق مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو، کنکور دکتری ۱۴۰۰ تکمیل ظرفیت ندارد. همچنین معدل متقاضیان تاثیری در مراحل گزینش آن‌ها ندارد و فقط بر اساس شیوه نامه اعلام شده، توسط دانشگاه‌های محل مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در صورتی که زیرساخت دانشگاه‌ها برای برگزاری مصاحبه به صورت مجازی فراهم باشد، می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دولتی ۱۲ هزار و ۳۲ نفر اعلام شده است.

آزمون دکتری ۱۴۰۰ تعداد ۵۲ داوطلب کرونایی داشت که ۱۲ نفر از آن‌ها برای شرکت در آزمون به بیمارستان طالقانی تهران مراجعه کردند.

این کنکور هم به دلیل شیوع ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: کنکور دکتری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی