تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رییس سازمان غذا و دارو خبر داد

تلاش برای به صفر رساندن خروج انسولین از زنجیره رسمی در دو ماه آینده

رییس سازمان غذا و دارو گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، در دو ماه آینده خروج انسولین از زنجیره رسمی را کنترل خواهیم کرد و به صفر می‌رسانیم.

کد خبر: ۸۸۳۱۷
۱۱:۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

انسولین

دیدارنیوز ـ به گزارش خانه ملت، محمدرضا شانه‌ساز در مورد فروش واکسن کرونا در بازار سیاه، گفت: این موضوع بار‌ها مطرح شده و کارشناسان ما در ناصرخسرو حضور یافتند، اما هیچ موردی از نشت واکسن‌های وارده شده در بازار سیاه مشاهده نشده است.

احتمال خروج واکسن کرونا از سیستم و نظام شبکه بهداشت بسیار ضعیف است

رییس سازمان غذا و دارو افزود: هر واکسنی که وارد کشور می‌شود برچسب‌گذاری می‌شود و دارای شناسه است و همچنین به طور کامل مشخص است هر دوز واکسن به چه شخصی تزریق شده است بنابراین احتمال خروج واکسن از سیستم و نظام شبکه بهداشت بسیار ضعیف است.

شانه‌ساز تصریح کرد: از زمان ورود رمدسیویر به کشور شاهد فروش نمونه‌های تقلبی این دارو با قیمت‌های نجومی بودیم و عده‌ای سودجو با فروش دارو‌های تقلبی مردم را فریب داده‌اند.

وی در مورد برخی اظهارات مبنی بر فروش انسولین در بازار سیاه، گفت: بر اساس تکلیف قانونی، ثبت انسولین قلمی در سامانه تیتک برای جلوگیری از فروش خارج از چارچوب دو تا سه ماه است شروع شده و در تلاش هستیم تا حد زیادی از خروج انسولین از زنجیره رسمی جلوگیری کنیم.

رییس سازمان غذا و دارو یادآور شد: طی یک تا دو ماه آینده خروج انسولین از زنجیره رسمی را به طور کامل کنترل خواهیم کرد و به صفر می‌رسانیم البته ممکن است انسولین از مبادی قاچاق وارد کشور شده و به فروش برسد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: انسولین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی