تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رکورد محبوبیت بایدن در میان جوانان آمریکایی

براساس نظرسنجی جدید دانشگاه هاروارد، محبوبیت جو بایدن در میان جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله آمریکایی ۶۳ درصد گزارش شده که بالاترین میزان برای هر رئیس جمهوری در تاریخ ۲۱ ساله این نظرسنجی است.

کد خبر: ۸۸۳۱۲
۱۱:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

 بایدن

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، اطلاعات انستیتو سیاست در دانشکده کندی دانشگاه هاروارد نشان میدهد بالاترین میزان محبوبیت برای دونالد ترامپ در میان جوانان در سال ۲۰۱۹ به میزان ۳۳ درصد بود و محبوبیت باراک اوباما در ۲۰۱۶ به ۵۷ درصد رسید و محبوبیت جورج بوش در سال ۲۰۰۳ هم ۶۱ درصد بود.

نظرسنجی جوانان هاروارد نشان می‌دهد که ۵۹ درصد از آمریکایی‌های ۱۸ تا ۲۹ ساله روی هم رفته عملکرد بایدن را تایید میکنند.

بایدن در مدیریت طیفی از مسائل امتیازات مثبتی گرفت، از جمله در پاندمی کرونا (۶۵ درصد)، اقتصاد (۵۳ درصد)، مقابله با تغییر اقلیمی (۵۸ درصد)، امنیت ملی (۵۲ درصد)، آموزش (۵۸ درصد) و روابط نژادی (۵۷ درصد).

افزایش محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا با نظرسنجی بهار گذشته در هاروارد تفاوت چشمگیری نشان میدهد. در آن زمان تنها ۳۴ درصد از جوانان آمریکایی نگاه مثبتی به او داشتند.

این نظرسنجی همچنین بیانگر خوش بینی در میان جوانان آمریکایی به نسبت سال ۲۰۱۷ است که سال اول ریاست جمهوری ترامپ تکمیل شد. در آن زمان تنها ۳۱ درصد جوانان آمریکایی به آینده کشورشان امید داشتند و اکنون ۵۶ درصد از جوانان آمریکایی امیدوار شده‌اند که چرخش چشمگیری است.

این تغییر حتی بیشتر در میان جوانان سیاه پوست و آمریکایی‌های اسپانیایی تبار نمایان است. در سال ۲۰۱۷ تنها ۱۸ درصد از سیاه پوستان جوان آمریکا به این کشور امید داشتند. این آمار در نظرسنجی جدید به ۷۲ درصد رسیده است. ۲۹ درصد از جوانان آمریکایی اسپانیایی تبار در سال ۲۰۱۷ به آینده امیدوار بودند که این میزان در نظرسنجی جدید به ۶۹ درصد رسیده است.

۷۷ درصد از جوانان آمریکایی سیاه پوست عملکرد بایدن را در این نظرسنجی تایید کرده‌اند و پس از آن ۷۰ درصد آمریکایی‌های اسپانیایی تبار جوان این نظر دارند و در جایگاه بعدی جوانان سفیدپوست آمریکایی با ۴۸ درصد قرار دارند.

نظرسنجی جوانان هاروارد از نهم تا بیست و دوم مارس در میان ۲۵۱۳ آمریکایی ۱۸ تا ۲۹ ساله انجام شد. حاشیه خطای نمونه کلی ۲.۶ درصد گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی