تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اولونگا: تساوی نتیجه خوبی برای ما بود

مهاجم کنیایی تیم فوتبال الدحیل، تساوی در دیدار برگشت برابر استقلال را نتیجه‌ای خوب و رضایت‌بخش برای تیمش دانست.

کد خبر: ۸۸۲۷۱
۰۹:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

اولونگا

دیدارنیوز - به نقل از استاد الدوحه، مایکل اولونگا در دیدار برگشت برابر استقلال هم درخشید و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا الدحیل یک امتیاز ارزشمند را کسب کند و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

اولونگا که به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد، بعد از بازی گفت: تساوی نتیجه خوبی برای ما به شمار می‌آید چراکه باعث شد تا به صدرنشینی خود ادامه دهیم. هر دو تیم از ابتدا تا انتهای بازی تلاش زیادی از خود نشان دادند. ما به دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

او ادامه داد: حفظ صدرنشینی امر مهمی برای ما بود. می‌خواهیم که به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم. باید برای پیروزی جنگید و تلاش زیادی از خود نشان داد. هنوز دو دیدار دیگر پیش رو داریم. باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی