تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد:

آغاز واکسیناسیون عمومی با گروه سنی بالای ۸۰ سال در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز واکسیناسیون عمومی با اولویت واکسینه کردن سالمندان بالای ۸۰ سال در این استان از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

کد خبر: ۸۸۲۰۵
۱۵:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

واکسیناسیون سالمندان

دیدارنیوز ـ دکتر نوید دانایی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از گروه‌های در خطر در استان بر علیه کووید ۱۹ واکسینه شدند اظهار کرد: پیش از این واکسیناسیون بیش از ۸۰ درصد گروه‌های همچون کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه‌های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی استان سمنان انجام شده است.

وی از تکمیل واکسیناسیون این گروه‌ها طی یکی دو روز آینده خبر داد و اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی بر مبنای سن افراد انجام شده و در اولین گام در فاز عمومی، سالمندان بالای ۸۰ سال از امروز واکسینه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین با اشاره به روند افزایشی مبتلایان در کشور و استان، از بستری شدن ۴۰ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد و افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۳ هزار و ۹۸۸ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته و از سوم لغایت چهارم اردیبهشت ماه) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۰ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مناطق تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنح هزار و ۵۹۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: علاوه بر این ۱۸ هزار و ۳۹۰ بیمار نیز به صورت سرپایی در ۶ شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۴۶۸۵ نفر رسید.

دکتر دانایی با اشاره به آغاز واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید۱۹، گفت: این واکسیناسیون به صورت کاملا رایگان و بر اساس مقررات ستاد کرونا انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی