تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد:

احتمال قطع پرواز‌ها به هند در صورت موافقت ستاد مبارزه با کرونا

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از احتمال قطعی پرواز‌ها به هند در صورت تصویب ستاد مبارزه با کرونا و ابلاغ آن توسط سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

کد خبر: ۸۸۱۱۳
۱۱:۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

احتمال قطع پرواز‌ها به هند کرونا

دیدارنیوز ـ مقصود اسعدی سامانی امروز (شنبه) در گفتگویی افزود: درباره قطعی پرواز‌ها به هند تابع دستورات و تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری هستیم.

وی با اشاره به شدت شیوع بیماری کرونا در هند، گفت: هرچند پرواز زیادی به هند برقرار نیست و تعداد پرواز‌های بین دو کشور پایین است، اما با این حال در صورت تصمیم جدید پرواز به دهلی قطع خواهد شد.

از دست رفتن بازار ترکیه و عراق

اسعدی سامانی درباره آمار پرواز‌ها در فروردین‌ماه امسال اظهارداشت: در مقایسه با فروردین سال گذشته پرواز‌ها رشد داشت، اما به دلیل اعمال مصوبه مسافرگیری ۶۰ درصدی، مسافر کمتری جابه‌جا شده است.

وی بیان‌داشت: اکنون متاثر از شیوع کرونا بازار عراق و ترکیه را از دست دادیم و پرواز‌ها با حداقل ممکن به این کشور‌ها درحال انجام است.

آخرین وضعیت وام کرونایی ایرلاین‌ها

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره تخصیص وام به شرکت‌های هواپیمایی نیز گفت: پارسال ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش هوایی اختصاص یافت، برخی شرکت‌های هواپیمایی هنوز موفق به دریافت این وام نشدند که البته دلیل آن مشکلات داخلی شرکت‌ها است.

وی ادامه‌داد: به دلیل اعمال خسارت زیاد به ایرلاین‌ها در پی مصوبه مسافرگیری تا ۶۰ درصد، درخواست تسهیلات جدید از دولت داریم که البته هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

دیروز جمعه هند از شناسایی ۳۳۲ هزار و ۷۳۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. رکوردی جدید که فقط یک روز پس از رکورد ۳۱۳ هزار نفری پنجشنبه گذشته به ثبت رسید.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی