تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مهدی کروبی مجددا در بیمارستان بستری شد

حسین کروبی، فرزند حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی خبر داد که وی شب گذشته از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب‌دیدگی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

کد خبر: ۸۸۰۸۳
۰۹:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

مهدی کروبی

دیدارنیوز - حسین کروبی  توضیح داد که طی شش هفت ماه اخیر، این دومین بار است که پدرش با آسیب دیدگی در ستون فقرات مواجه می‌شود.

حسین کروبی گفت: «شب گذشته آقای کروبی دچار افت فشار شده و در نتیجه زمین می‌خورند که پس از آن بلافاصله مادرم به بالای سر آقای کروبی می‌رود».

به گفته حسین کروبی «پس از حادثه نیروهای امنیتی وارد می‌شوند و به اورژانس اطلاع داده می‌شود و سپس ایشان به بیمارستان منتقل می‌شود».

حسین کروبی افزود: «در بیمارستان از آقای کروبی عکس گرفته می‌شود که تشخیص اولیه شکستگی مهره کمر در نزدیکی محلی که قبلا نیز شکستگی وجود داشت بوده. با این حال صبح امروز دکتر معالج آقای کروبی برای تشخیص دقیق‌تر درخواست می‌کند تا وی برای عکسبرداری به بیمارستان دیگری که تجهیزات پیشرفته‌تری دارد منتقل شود و قرار است فردا این امر اتفاق بیفتد.»

حجت الاسلام و المسلمین کروبی در آبان‌ماه سال گذشته نیز به علت آسیب‌دیدگی در ناحیه ستون فقرات تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی