تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

رومنیگه: دیگر رابطه خوبی با پرس نخواهم داشت

کارل هاینتس رومنیگه آب پاکی را روی دست موافقان طرح سوپر لیگ ریخت و عنوان کرد این رقابت‌ها در آینده هم وجود خارجی نخواهد داشت.

کد خبر: ۸۸۰۵۲
۱۴:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

رومنیگه

دیدارنیوز - به نقل از نشریه کیکر،  پس از ناکامی و شکست طرح سوپرلیگ در چند روز گذشته، این سوال  اضطراب آور  اکنون  ایجاد می شود که آیا برنامه های  این ۱۲ باشگاه برتر اروپا  فقط به تعویق افتاده است یا کاملاً لغو شده است؟
کارل هاینتس رومنیگه دلیلی برای نگرانی در این زمینه نمی داند. مدیر باشگاه بایرن در مصاحبه با روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: پس از خطری که این هفته رخ داد  نمی توانم تصور کنم که سوپرلیگ حتی در آینده هم وجود داشته باشد.  
 بایرن مونیخ یکی از تیم هایی بود که حضور در این رقابت ها را رد کرد و به آن نپیوست. رومنیگه گفت: اگر به سوپرلیگ نه گفتیم، به این دلیل است که از لیگ قهرمانان کاملا راضی هستیم.   علاوه بر این، مسئولیت ما در قبال هواداران فراموش نشده است.
اعتراض های زیادی که در انگلیس ایجاد شد باعث شد تا تیم هایی چون (لیورپول، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام) را مجبور به کناره گیری از پروژه شوند.  بعداً نیز اتلتیکو مادرید، یوونتوس تورین، آث میلان و اینتر میلان جدایی خودشان را اعلام کردند تا فقط رئال مادرید و بارسلونا به برنامه ها پایبند بمانند.
فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و سوپرلیگ پیش‌تر به ایستگاه رادیویی اسپانیا Cadena Ser گفت که این پروژه فقط "در حالت آماده باش" است و لغو نشده و در آینده از سر گرفته می شود.
رومنیگه امیدوار است رئال مادرید نیز از این برنامه دست بردارد. او در پایان گفت: تا  چند روز پیش رابطه بسیار خوبی با فلورنتینو پرس داشتم ولی دیگر این رابطه بین ما نخواهد بود.  


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی