تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

حمایت باشگاه تراکتور از رسول خطیبی

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه برنامه طولانی مدت برای همکاری با خطیبی دارد.

کد خبر: ۸۸۰۴۵
۱۴:۲۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

تراکتور از رسول خطیبی

دیدارنیوز - کریم جمالی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور در امارات، اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و پس از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، کادر فنی به‌دنبال انجام یک ریکاوری مطلوب برای بازیکنان بود تا آنها از لحاظ بدنی مشکلی در دور برگشت نداشته باشند. شرایط تیم از هر جهت خوب است و ان‌شاءالله امروز برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.
وی با اشاره به قرار گرفتن تراکتور در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: فاصله تیم‌ها در گروه ما کم است که این موضوع نزدیکی قدرت تیم‌ها را نشان می‌دهد. ان‌شاءالله در نخستین دیدار دور برگشت، با یک آرایش جدید و با توان بیشتر به میدان می‌رویم. کادر فنی در دو روز گذشته بیشتر به‌دنبال ریکاوری و افزایش توان روحی و جسمی بازیکنان بود. 
مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور درمورد میزبانی امارات، گفت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی AFC، تیم از لحظه ورود به شهر شارجه امارات در قرنطینه است و اعضای تیم صرفاً برای تمرین و بازی می‌توانند از هتل محل اقامت‌شان خارج شوند. با این حال، کادر فنی برنامه‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته است. 
جمالی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، به تمجید از هواداران تراکتور پرداخت و یادآور شد: هواداران ما فقط هوادار نیستند؛ آنها با تراکتور زندگی می‌کنند. ان‌شاءالله امروز با کسب سه امتیاز بخشی از محبت هواداران‌مان را جبران کنیم.  
وی با اعلام حمایت جدی باشگاه تراکتور از رسول خطیبی، عنوان کرد: بنا به تاکید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، باشگاه کاملاً از آقای خطیبی حمایت می‌کنند و برنامه‌ای پنج ساله برای موفقیت تراکتور با رسول خطیبی در نظر دارند. 
مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور ادامه داد: مدیران باشگاه به دنبال ایجاد ثبات در تراکتور هستند و نخستین گام برای ایجاد ثبات نیز حمایت و حفظ رسول خطیبی است. مدیریت باشگاه در نظر دارد با رسول خطیبی به کار خود ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله شرایط روزبه‌روز بهتر خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی