تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امارات و رژیم صهیونیستی توافق بهداشتی امضا کردند

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی با رئیس بنیاد خدمات بهداشتی امارات توافقی را برای همکاری در زمینه بهداشت بین رژیم صهیونیستی و امارات امضا کرد.

کد خبر: ۸۷۹۳۸
۱۳:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

امارات و رژیم صهیونیستی

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یولی ادلشتاین، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و محمد السرکال، رئیس بنیاد تأسیس خدمات بهداشتی امارات توافقی را با حضور عبدالرحمان بن محمد العویس، وزیر بهداشت این کشور برای همکاری در زمینه بهداشت بین رژیم صهیونیستی و امارات امضا کردند.

سایت عبری زبان «I24 NEWS» اعلام کرد، بندهای اصلی این توافق این است که دو طرف اسرائیلی و اماراتی برای تقویت همکاری در زمینه بهداشتی و سلامتی از جمله مقابله با شیوع ویروس کرونا، امنیت سایبری، محافظت از داده‌ها، آموزش پزشکی، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی، نوآوری، تکامل و پیشرفت تکنولوژی و بهداشت عمومی تلاش خواهند کرد.

در این توافق همچنین قید شده است که بازدید متقابل کارشناسان، ایجاد پروژه‌های اقتصادی و بهداشتی در چارچوب گسترده‌تر وجود داشته باشد و این توافق دو طرف را به توسعه روابط مستقیم میان موسسات پزشکی و بهداشتی ترغیب خواهد کرد.

در مراسم امضای این توافق مدیر بخش روابط بین‌المللی، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در امارات و فرستاده رژیم اشغالگر به کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور داشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی